Kijk je hier niet
A
Hier komen ook weer plaatjes van andere sites waar ik niet op kijk
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015

wss kent iedereen die al; maar ik niet en kon er echt om lachen
EDIT: en deze

J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Vastzittende hoest

en als je in op de trending page kijkt dan had je die plaatjes 2 dagen terug al gezien.wrote:Ik kijk altijd op de hotpage van 9gag, dus ik zie al die plaatjes hier voor de 2de keer
B
En als je op reddit kijkt dan had je die plaatjes een week terug al gezien.wrote:en als je in op de trending page kijkt dan had je die plaatjes 2 dagen terug al gezien.wrote:Ik kijk altijd op de hotpage van 9gag, dus ik zie al die plaatjes hier voor de 2de keer
Wat een kansloze plaatjes matties.
mattieswrote:Wat een kansloze plaatjes matties.
wanneer komt er een funny pic van jou blackberry?
B
Je moet niet zo tantoe lauw doen, bb is gewoon voor de ekte rustige boyzwrote:mattieswrote:Wat een kansloze plaatjes matties.
wanneer komt er een funny pic van jou blackberry?
zoiets zat eraan te komen, heerlijk 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Maar blijft goudwrote:Iets met weg naar Rome
Hipster banaanslak...wrote:En als je op reddit kijkt dan had je die plaatjes een week terug al gezien.wrote:en als je in op de trending page kijkt dan had je die plaatjes 2 dagen terug al gezien.wrote:Ik kijk altijd op de hotpage van 9gag, dus ik zie al die plaatjes hier voor de 2de keer

B
Imma be hipsterin'
Hahahaha die van dat jochie.
Nihao 
D

Rammen met een auto? Shovel? Trekker?wrote:
Ligt 3 miljoen dollar in
wrote: Rammen met een auto? Shovel? Trekker?
What is a better way to promote the product than giving it for a public test. While screaming “our glass is unbreakable” doesn’t really sound convincing, put the glass in the bus stop and say – break it! Yes, come on , break it and you can take the money! $3 million in cash! Well, that is really convincing!
The true is, that there were actually only $500 put on the top of the fake bills, and people were only allowed to use their feet to break it. In case, someone actually break it – there was a guard to assure that nobody kept the fake money from the glass. He also had to make sure that the rules of breaking it were being followed.
S
Geef me maar de locatie, ram ik er even tegen aan met de Volvo L150E van m'n werk. Als dat niet genoeg is laten we er de kracht van 2 Fendt 936's op werkenwrote:Rammen met een auto? Shovel? Trekker?
A
Die bestond al toen jij nog niet geboren waswrote:Die met die kat is al minsten 5 jaar oud
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
wrote:Nokia.wrote: Rammen met een auto? Shovel? Trekker?