Kijk je hier niet
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Hier komen ook weer plaatjes van andere sites waar ik niet op kijk
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015

wss kent iedereen die al; maar ik niet en kon er echt om lachen
EDIT: en deze

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vastzittende hoest

en als je in op de trending page kijkt dan had je die plaatjes 2 dagen terug al gezien.Delt-A wrote:Ik kijk altijd op de hotpage van 9gag, dus ik zie al die plaatjes hier voor de 2de keer
-
B
En als je op reddit kijkt dan had je die plaatjes een week terug al gezien.oostzaner wrote:en als je in op de trending page kijkt dan had je die plaatjes 2 dagen terug al gezien.Delt-A wrote:Ik kijk altijd op de hotpage van 9gag, dus ik zie al die plaatjes hier voor de 2de keer
Wat een kansloze plaatjes matties.
mattiesmrazura wrote:Wat een kansloze plaatjes matties.
wanneer komt er een funny pic van jou blackberry?
-
B
Je moet niet zo tantoe lauw doen, bb is gewoon voor de ekte rustige boyzCase Dj wrote:mattiesmrazura wrote:Wat een kansloze plaatjes matties.
wanneer komt er een funny pic van jou blackberry?
zoiets zat eraan te komen, heerlijk 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Maar blijft goudmaarten1410 wrote:Iets met weg naar Rome
Hipster banaanslak...Banaanslak wrote:En als je op reddit kijkt dan had je die plaatjes een week terug al gezien.oostzaner wrote:en als je in op de trending page kijkt dan had je die plaatjes 2 dagen terug al gezien.Delt-A wrote:Ik kijk altijd op de hotpage van 9gag, dus ik zie al die plaatjes hier voor de 2de keer

-
B
Imma be hipsterin'
Hahahaha die van dat jochie.
Nihao 
-
D

Rammen met een auto? Shovel? Trekker?wootum wrote:
Ligt 3 miljoen dollar in
Rik wrote: Rammen met een auto? Shovel? Trekker?
What is a better way to promote the product than giving it for a public test. While screaming “our glass is unbreakable” doesn’t really sound convincing, put the glass in the bus stop and say – break it! Yes, come on , break it and you can take the money! $3 million in cash! Well, that is really convincing!
The true is, that there were actually only $500 put on the top of the fake bills, and people were only allowed to use their feet to break it. In case, someone actually break it – there was a guard to assure that nobody kept the fake money from the glass. He also had to make sure that the rules of breaking it were being followed.
-
S
Geef me maar de locatie, ram ik er even tegen aan met de Volvo L150E van m'n werk. Als dat niet genoeg is laten we er de kracht van 2 Fendt 936's op werkenRik wrote:Rammen met een auto? Shovel? Trekker?
-
A
Die bestond al toen jij nog niet geboren wasCruelty wrote:Die met die kat is al minsten 5 jaar oud
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Project 141 wrote:Nokia.Rik wrote: Rammen met een auto? Shovel? Trekker?