Jammer dat die vinger van Ruubiie niet wat dikker is 
Wist niet dat Thera ook comics maakte@theracords wrote:
Wist niet dat Thera ook comics maakte@theracords wrote:
Die onderste kerel ziet er tering ongezond uit.roberttt wrote:
Kon het niet laten
De andere 3 zien er wel gezond uit wil je zeggen?MacMichael wrote:Die onderste kerel ziet er tering ongezond uit.
Zo ziet hij er gemiddeld uit op een feest hoor. Of op een after, of een pre.MacMichael wrote:Die onderste kerel ziet er tering ongezond uit.roberttt wrote:
Kon het niet laten
Die vallen wel mee, IMO. Zo loopt de helft rond op een feest.patrickjeb wrote:De andere 3 zien er wel gezond uit wil je zeggen?MacMichael wrote:Die onderste kerel ziet er tering ongezond uit.
Geen haat, boys!
Even voor de duidelijkheid, ik weet (of ja, wist) niet eens dat hij dat was. Oordeelde enkel op de foto.roberttt wrote:Waarom zo haten op Ruben, is toch niet leuk? We gaan toch ook niet haten op de rest want iedereen loopt er wel is zo bij van de 'gebruikers' onder ons..
Ik haat niet op Ruben hoor. Vind het alleen mooi dat een ander het ook eens zegt in plaats van alleen ik.roberttt wrote:Waarom zo haten op Ruben, is toch niet leuk? We gaan toch ook niet haten op de rest want iedereen loopt er wel is zo bij van de 'gebruikers' onder ons..
Jeff3rd wrote:Ik haat niet op Ruben hoor.roberttt wrote:Waarom zo haten op Ruben, is toch niet leuk? We gaan toch ook niet haten op de rest want iedereen loopt er wel is zo bij van de 'gebruikers' onder ons..
Pommer wrote:Jeff3rd wrote:Ik haat niet op Ruben hoor.roberttt wrote:Waarom zo haten op Ruben, is toch niet leuk? We gaan toch ook niet haten op de rest want iedereen loopt er wel is zo bij van de 'gebruikers' onder ons..![]()
Je doet niet anders de laatste dagen.
Daveytl wrote:It's on again!
Jij vind helemaal wak?Chris Two wrote:Daveytl wrote:It's on again!
Ik ga compleet uit m'n dak!
Waar is dat leuke plaatje heen wat je postte?roberttt wrote:En het is weer tijd voor een nieuwe aflevering van Goede tijden slechte tijden
Ik vind helemaal mooiBanaanslak wrote:Jij vind helemaal wak?Chris Two wrote:Daveytl wrote:It's on again!
Ik ga compleet uit m'n dak!
[
Banaanslak wrote:Waar is dat leuke plaatje heen wat je postte?roberttt wrote:En het is weer tijd voor een nieuwe aflevering van Goede tijden slechte tijden
grappig ben jij!roberttt wrote:
Kon het niet laten
jepXtD wrote:Ik heb iets gemist?