Doet het wel op Windows 7, heb verschillende versies op 2 verschillende Windows 7 PC's gespeeld hier, netwerk doet het ook, en die lelijke kleuren zijn te fixen door met taakbeheer explorer.exe af te sluiten.Bananenboot wrote:Dan hoop ik voor je dat je geen Windows 7 hebt. Daar werkt hij niet meer op.Project 141 wrote:Krijg helemaal zin om het weer te gaan spelen hiervan
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Of gewoon uitvoeren als windows xp of lagerDelt-A wrote:Doet het wel op Windows 7, heb verschillende versies op 2 verschillende Windows 7 PC's gespeeld hier, netwerk doet het ook, en die lelijke kleuren zijn te fixen door met taakbeheer explorer.exe af te sluiten.Bananenboot wrote:Dan hoop ik voor je dat je geen Windows 7 hebt. Daar werkt hij niet meer op.Project 141 wrote:Krijg helemaal zin om het weer te gaan spelen hiervan
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Droog.Daveytl wrote:Geweldigbiscuit wrote:"Taxi plaatje"![]()

When u see it..
Maar ik zie hem niet
Zal wel een neger ergens verstopt zitten.
Ohh w8, volgens mij is het meer: 9 volgeltjes op zo'n dun takje
.
Ja of het moet op een rups lijken ofso.
Draidy wrote:Ja of het moet op een rups lijken ofso.
Ik zag in ieder geval eerst een rups, en toen zag ik pas dat dat vogels zijn.
Ik zag eerst vogels en toen dacht ik, hee die lijken samen wel op een rups, maar die staarten eronder verraden al dat het vogels zijn natuulijk.

-
G
wootum wrote:Zal wel een neger ergens verstopt zitten.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
I lol'dwootum wrote:Zal wel een neger ergens verstopt zitten.
Draidy wrote:
-
G
hardcore zal je bedoelen
iedereen denkt dat hardcore en hardstyle etzelfde is 
Echt he, zooooo ergerlijk.KSwoosh wrote:hardcore zal je bedoeleniedereen denkt dat hardcore en hardstyle etzelfde is
Dat is dat het enige ergelijke ookKSwoosh wrote:hardcore zal je bedoeleniedereen denkt dat hardcore en hardstyle etzelfde is
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Rip 9gag

-
S

-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Ja die Turken enzo bij mij op school racist flikker op met je hc. Lul ze wel altijd uit dat vind ik dan wel mooiKSwoosh wrote:hardcore zal je bedoeleniedereen denkt dat hardcore en hardstyle etzelfde is
Dat idd.
Bij mij op school eigenlijk niet. Zitten (bijna) geen van dat soort mensen op en voor de rest is iedereen er wel aan gewend dat ik hardcore merchandise draag.
Maar in de stad enzo altijd vragen naar mij toe: Ben jij hardcore? Ben jij racist? echt grappig
Weet nog dat ik 2 jaar geleden voor de grap naar FRIS ging, das zo'n feest voor 12-15 jarigen waar echt alleen maar stoere boyz van de hood komen en ik ging daar naartoe in mijn neophyte shirt.echt geniaal die reacties
Bij mij op school eigenlijk niet. Zitten (bijna) geen van dat soort mensen op en voor de rest is iedereen er wel aan gewend dat ik hardcore merchandise draag.
Maar in de stad enzo altijd vragen naar mij toe: Ben jij hardcore? Ben jij racist? echt grappig
Weet nog dat ik 2 jaar geleden voor de grap naar FRIS ging, das zo'n feest voor 12-15 jarigen waar echt alleen maar stoere boyz van de hood komen en ik ging daar naartoe in mijn neophyte shirt.echt geniaal die reacties