ik woon in Europa/Nederland/BrabantNuracore wrote:nee hoor, in amerika staan nog steeds automaten die glazen flessen droppenDelt-A wrote:glazen flesjes komen alleen in reclames en restaurants voor
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jep, gooi je geld in de automaat, hoor je "pats!", fles kapot.Nuracore wrote:nee hoor, in amerika staan nog steeds automaten die glazen flessen droppenDelt-A wrote:glazen flesjes komen alleen in reclames en restaurants voor
alternative Berlin
Read all about quintessential Berliner Ben de Biel on our latest blog entry!
Ja.mrazura wrote:Die met die computer muis snap ik niet. Ben ik de enige?
Ik weet niet welke plaatje maar ik geloof dat ik de goede voor me heb. Hij heeft de muis met links vast, dus wat is hij met zijn rechterhand aan het doen ..._theon_ wrote:Ja.mrazura wrote:Die met die computer muis snap ik niet. Ben ik de enige?
-
E
Welke plaatje tok?
mrazura houdt zich niet met dat soort dingen bezig..Hymn wrote:Ik weet niet welke plaatje maar ik geloof dat ik de goede voor me heb. Hij heeft de muis met links vast, dus wat is hij met zijn rechterhand aan het doen ..._theon_ wrote:Ja.mrazura wrote:Die met die computer muis snap ik niet. Ben ik de enige?
ja dat, of je hapt zojuist in een trol opmerking...Rampestamper wrote:mrazura houdt zich niet met dat soort dingen bezig..Hymn wrote:Ik weet niet welke plaatje maar ik geloof dat ik de goede voor me heb. Hij heeft de muis met links vast, dus wat is hij met zijn rechterhand aan het doen ..._theon_ wrote: Ja.
Ik zag het niet als een troll opmerking maar als een hint. Mijn opmerking neigde meer naar de categorie Troll... 
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015

haha
haha onze themesong van terschelling de laaatste paar dagenthedominator wrote:
haha
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik ben linksHymn wrote:Ik weet niet welke plaatje maar ik geloof dat ik de goede voor me heb. Hij heeft de muis met links vast, dus wat is hij met zijn rechterhand aan het doen ..._theon_ wrote:Ja.mrazura wrote:Die met die computer muis snap ik niet. Ben ik de enige?
-
A

-
G
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
haha 
-
E

Best een goeie vraag. Maar niet echt een funny pic.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
soms heeft biscuit iets teveel biscuitjes gegeten ofzo!
Place here FUNNY pics!
Place here FUNNY pics!
-
D

Oh dus dat doe jij altijd als je je verveelt.Dysphoria wrote:plaatje
-
D
HOE WEET JIJ DAT?mikeee wrote:Oh dus dat doe jij altijd als je je verveelt.Dysphoria wrote:plaatje