Oke, mag Icanhazcheeseburger ook?Daveytl wrote:Doe gelijk ff Failblog & Failbook
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
doe Pokémemes ook maar, lang niet meer op gekeken.
ctrl + f5 om te kijken of hij het doetSolis wrote:Doet het hier gewoon hoor?
-
A
Ook mijn favorietnielstil wrote:almighty wrote:
-
S

-
E

Melanie en Ik delen dezelfde verhaallijn

-
A

Wii Will Wii Will

Last edited by Almighty on 17 Jan 2012 09:50, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Die laatste
Heb t zelf nooit gedaan... vraag me nu af waarom niet
Heb t zelf nooit gedaan... vraag me nu af waarom niet
Place here funny pics a.k.a. http://www.9gag.com
Wilde net t zelfde posten.. Lijkt alsof dit inmiddels het grote 9gag topic is, aangezien echt alles van de hot page hier terecht komtpepepe wrote:Place here funny pics a.k.a. http://www.9gag.com
-
A
Ja, dan kunnen we dit topic net zo goed sluiten
Evenals Zever Topic, want die slowchat kan ook in de normale chat. En releasestopic kan ook dicht omdat www.discogs.com bestaat en voor previews je op youtube kan kijken.
Wist je dat topic kan ook dicht omdat je zelf ook op twitter kan kijken, feesttopic kan dicht omdat je dat op partyflock kan zien. enz. enz. enz.
Wist je dat topic kan ook dicht omdat je zelf ook op twitter kan kijken, feesttopic kan dicht omdat je dat op partyflock kan zien. enz. enz. enz.
Hahahaha idd, oftewel, pak een camara, maak zelf grappige foto's, plak er met paint grappige tekst bij. Pas dan mag je het hier droppen. 
laatste posts zijn best kansloos aangezien dit topic Place here funny pics heet. dus niet Place here YOUR funny pics. 
Dat is dezelfde dude waar de *zie hieronder* meme vandaan komt

Kansloos me aars.Nuracore wrote:laatste posts zijn best kansloos aangezien dit topic Place here funny pics heet. dus niet Place here YOUR funny pics.
Ik vind dit topic serieus echt een geweldig topic, don't get me wrong, maar als je alles al gezien hebt voordat je de pagina opent dan vind ik dat een beetje jammer.
'T lijkt wel alsof de enige funny pics van 9gag kunnen komen, met sporadische uitzonderingen.
wat is het probleem nu dan? je vind het een geweldig topic met veel leuke plaatjes en dan maak je een probleem dat alles van 9gag afkomt? ik snap niet waarom je er een probleem van maaktpepepe wrote:Kansloos me aars.Nuracore wrote:laatste posts zijn best kansloos aangezien dit topic Place here funny pics heet. dus niet Place here YOUR funny pics.
Ik vind dit topic serieus echt een geweldig topic, don't get me wrong, maar als je alles al gezien hebt voordat je de pagina opent dan vind ik dat een beetje jammer.
'T lijkt wel alsof de enige funny pics van 9gag kunnen komen, met sporadische uitzonderingen.