Wie zegt dat ik dat erg vindDysphoria wrote:Wootum, veranderen, of je krijgt een kontschop!![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
jij hebt die avatar ook echt al minstes 2 jaar, tijd voor een nieuwe!wootum wrote:Bakkes, duitserbiscuit wrote:kattenmeppers zijn anders, ze willen anders zijn. helaas, een BAN!
Neuj, ik protesteer! Bob of ik lever m'n contract en ga naar de concurrent.KSwoosh wrote:jij hebt die avatar ook echt al minstes 2 jaar, tijd voor een nieuwe!wootum wrote:Bakkes, duitserbiscuit wrote:kattenmeppers zijn anders, ze willen anders zijn. helaas, een BAN!
-
E
wootum wrote:Bakkes, duitserbiscuit wrote:kattenmeppers zijn anders, ze willen anders zijn. helaas, een BAN!
Facebook Julian wrote:
Op Hardtraxx krijg ik iedereen klein.
View on YouTubeDysphoria wrote:Wootum, veranderen, of je krijgt een kontschop!![]()
-
G
je weet dat je wootum bent? en niet een zwart wit poppetje met 2 strepen over zn gezicht?wootum wrote:Neuj, ik protesteer! Bob of ik lever m'n contract en ga naar de concurrent.
die overigens niet op bob lijkt
Al ben ik straks de enige met een andere avatar, hij komt er bij mij niet op. Ga me niet verlagen tot jullie niveauKSwoosh wrote:je weet dat je wootum bent? en niet een zwart wit poppetje met 2 strepen over zn gezicht?wootum wrote:Neuj, ik protesteer! Bob of ik lever m'n contract en ga naar de concurrent.
die overigens niet op bob lijkt
-
E
ons niveau is gelijk, iedereen is gelijk. staat in de grondwet. 
-
G
beetje jammer joris.
-
D
wootum zit gewoon onder ons niveau.
klaarrrrrrrrrr
klaarrrrrrrrrr
-
E
een Moslim!wootum wrote:Ik ben graag anders
-
D
Pas op he, dalik roep ik 20x Allah's gehaktbar... ofzoiets.biscuit wrote:een Moslim!wootum wrote:Ik ben graag anders
-
E
varkenshoofden in de aanbieding!
om deze moest ik lachenDysphoria wrote:wootum zit gewoon onder ons niveau.
klaarrrrrrrrrr
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
can i hazz funny pictures naow?
-
G
dit is gvd funny gvd!Dark Pact wrote:can i hazz funny pictures naow?

-
D
Indeed!

Dark Pact wrote:can i hazz funny pictures naow?

Here you go
Heb je waarschijnlijk nog nooit gezien.
niet meer na 21289851823719284712948719827349012837192837192837 keer
-
T
JAHWOEL!Dysphoria wrote:Indeed!
![]()
![]()
Wat een stelletje malloten bij elkaar 
Arme A-Lusion.
Arme A-Lusion.
Last edited by Solis on 12 Jan 2012 23:12, edited 1 time in total.