Denk nog eens na D:Dysphoria wrote:Ik vat hem niet.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
-
D
Gedaan, maar er gaat nog steeds geen lichtje branden hier. 
Submarine = onderzeeër.Dysphoria wrote:Gedaan, maar er gaat nog steeds geen lichtje branden hier.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wahahhahah echt niet? die smsjes XD zo lacheProject 141 wrote:haha
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
haha ik bedoelde dat hij die foto niet snapt XD en ik moest hard lache om die smsjes met die autocorrectie:PProject 141 wrote:He wa?Wildstylerz wrote:wahahhahah echt niet? die smsjes XD zo lacheProject 141 wrote:haha
-
D
Uhuh?Daveytl wrote:Submarine = onderzeeër.Dysphoria wrote:Gedaan, maar er gaat nog steeds geen lichtje branden hier.
onderzeeër gaat onder water...Dysphoria wrote:Uhuh?Daveytl wrote:Submarine = onderzeeër.Dysphoria wrote:Gedaan, maar er gaat nog steeds geen lichtje branden hier.
Dit zijn slimme trucs van Dysphoria om zijn postcount te verhogen.
-
D
Ik snap hem nu maar wat is er leuk aan?Project 141 wrote:@Dysp, laat maar, zodra je hem snapt is de grap toch niet leuk meerWildstylerz wrote:
haha ik bedoelde dat hij die foto niet snapt XD en ik moest hard lache om die smsjes met die autocorrectie:P
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
-
S

-
G
Accept it, you fail.Dysphoria wrote:Ik snap hem nu maar wat is er leuk aan?
-
D
toetKSwoosh wrote:Accept it, you fail.Dysphoria wrote:Ik snap hem nu maar wat is er leuk aan?
heel erg herkenbaarpatrickjeb wrote: Herkenbaar
die smsjes
cockslap xD ik lag echt dubbel daarvan

HAHAHAHAHA
Last edited by Festuca on 12 Jan 2012 19:25, edited 1 time in total.
Waar de fuck komt dat vandaan.
Op deze manier ziet het er echt heel debiel uit.
Op deze manier ziet het er echt heel debiel uit.
-
B
Uit de clip van A-lusion die hij nu van youtube verwijderd heeft en die er ook gewoon debiel uit zag.oostzaner wrote:Waar de fuck komt dat vandaan.![]()
Op deze meneer ziet het er echt heel debiel uit.
-
E