huh, hoezo repo?Randleman wrote:Geplaatst op 05-01-2012, 11:08Chris Two wrote:REPOST!!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Geplaatst op 06-01-2012, 10:01Chris Two wrote:
Je plaatje veranderen en dan nog een repost doen. Held. 
-
C
nooooh... de fuck,....Parvuz wrote:Je plaatje veranderen en dan nog een repost doen. Held.

Herkenbaar zeg. Maar dan met andere sites.
-
G
bij de iphone is het makkelijk door of je scherm in portrait mode te locken (zie multitask bar 1x naar links schuiven) of door je scherm opstekop te houden zegmaar, die stand gaat ie niet in in portrait mode, dus blijft ie hangen in landscape
Heb ipod touch maar ga het nu proberen
EDIT: Op zijn kop houden werkt, bedankt. Maar portrait mode locken, hoe doe ik dat?
EDIT: Op zijn kop houden werkt, bedankt. Maar portrait mode locken, hoe doe ik dat?
-
G
heeft de ipod touch de multitask balk onder? (dus 2x op home knop drukken voor te zien welke apps je laatste gebruikt hebt/open hebt staan?)Draidy wrote:Heb ipod touch maar ga het nu proberen
dan 1x naar links gaan en die allerlinkse (grijze) knop induwen
zo niet, dan kan het niet
Welke touch heb je? Als je een 3e generatie of nieuwer hebt met iOS 4 of iOS 5 moet het kunnen namelijk
nope, 2e generatie.
tenminste, dat is die met boxen, maar zonder camera toch?
tenminste, dat is die met boxen, maar zonder camera toch?
Ik heb derde gen (laatste zonder camera), die heeft die taskbar wel ja. Portrait Mode is geniaal voor wanneer je in bed ligt
ik heb denk ik 2de ja. als ik 2x op home druk, gaat ie naar muziek.
-
A
Voor Dakkie:

uiterst herkenbaarAlmighty wrote:Voor Dakkie:

Last edited by Ruubiie on 06 Jan 2012 21:40, edited 1 time in total.
-
G
teen +4
tetten +8
chicks +3
tetten +8
chicks +3
Dit is meer materiaal voor het lekkere wijven topic. Of ben jij een puberaal jongetje dat gaat lachen om een stel borsten?Ruubiie wrote:
ik vind het er niet echt heel ernstig charmant uitzien beste vriend!
cameltoe.. says enough!
cameltoe.. says enough!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nep Ginger vind ik nog het knapst van het stel, de rechter ziet er gewoon niet menselijk uit....
Jammer dat roodharige altijd zo bleek zijn, gingers kunnen echt lekker zijn 
Zo gaat het constantAlmighty wrote:Voor Dakkie:
even men vriendin overhalenRampestamper wrote:Dit is meer materiaal voor het lekkere wijven topic. Of ben jij een puberaal jongetje dat gaat lachen om een stel borsten?Ruubiie wrote: