hahahahaha ik ga kapot om die laatste 
Vriend ik schoot vollop in de lach hahahahaDakpan wrote:HahahahahhaD-Nemacyst wrote:![]()
Vriend ik schoot vollop in de lach hahahahaDakpan wrote:HahahahahhaD-Nemacyst wrote:![]()
dat kan je ook anders zeggen wat minder onbeschoft over komthardcoresjors wrote:Het is wel zo, hij is illegaal toch? dan moet hij gewoon oprotten, wet = wet!
hij leest het toch niet, maar ik vind het nog steeds zo, illegale moek nie hebben!DarkestSymphony wrote:dat kan je ook anders zeggen wat minder onbeschoft over komthardcoresjors wrote:Het is wel zo, hij is illegaal toch? dan moet hij gewoon oprotten, wet = wet!
dit dus, als je uitzonderingen gaat maken dan kan je voor alles wel wat bedenken, tuurlijk is het wat hard, maar die kerel doet nou eenmaal wat verkeerds, illegaal zijn, en illegale moet je aanpakken vind ik!D-Ruz wrote:Als 1 illegale mag blijven in Nederland, mag de rest ook blijven die illegaal is.
Dus of alle illegalen weg of geen 1..
Doe dan maar allemaal naar mijn mening.
Hij heeft toch ook gewoon een pleeg moeder en vader het enigste verschil is dat hij geen papier heeft waar op staat dat hij geadopteerd is.hardcoresjors wrote:dit dus, als je uitzonderingen gaat maken dan kan je voor alles wel wat bedenken, tuurlijk is het wat hard, maar die kerel doet nou eenmaal wat verkeerds, illegaal zijn, en illegale moet je aanpakken vind ik!D-Ruz wrote:Als 1 illegale mag blijven in Nederland, mag de rest ook blijven die illegaal is.
Dus of alle illegalen weg of geen 1..
Doe dan maar allemaal naar mijn mening.
Neither do IProject 141 wrote:I do not geth teh funniie?Olijfboompje wrote:!Project 141 wrote:?

Haha, inderdaad, hoe random.Project 141 wrote:Ik weet niet wat dat laatste voor moet stellen maar lach me kapot