Kan niet van Dumpert Hotlinken, moet je afbeelding even downloaden en weer heruploadenMike-O wrote:Die postte ik ook maar bij mij werkte die niet..

Last edited by Almighty on 20 Oct 2011 22:54, edited 1 time in total.
Kan niet van Dumpert Hotlinken, moet je afbeelding even downloaden en weer heruploadenMike-O wrote:Die postte ik ook maar bij mij werkte die niet..

Wii UJosh-T wrote:Ze moeten gewoon een combi maken van de eerste 3/4 games, gewoon een kei groot pokémon spel, in 3D, op de opvolger van de Wii ofzo, daar zou ik die console voor kopen
In 3D is het hele PKM gevoel weg denk ikstefaneke wrote:Wii UJosh-T wrote:Ze moeten gewoon een combi maken van de eerste 3/4 games, gewoon een kei groot pokémon spel, in 3D, op de opvolger van de Wii ofzo, daar zou ik die console voor kopen
En ja, dat moeten ze doen! Eén grote remake van de 1e 2 generaties in 3D met een open wereld. Zoiets als Fallout / Oblivion
maarten1410 wrote:Donder nou eens op met dat geneuzel over Pokemon. Daar hebben we een topic voor.
PLAATJES! NU!!
Almighty wrote:In 3D is het hele PKM gevoel weg denk ikstefaneke wrote:Wii UJosh-T wrote:Ze moeten gewoon een combi maken van de eerste 3/4 games, gewoon een kei groot pokémon spel, in 3D, op de opvolger van de Wii ofzo, daar zou ik die console voor kopen
En ja, dat moeten ze doen! Eén grote remake van de 1e 2 generaties in 3D met een open wereld. Zoiets als Fallout / Oblivion
Er is daar helemaal geen water om in te pissen...mrazura wrote:
Think about it
Ben ik ook bang voor.Almighty wrote:In 3D is het hele PKM gevoel weg denk ikstefaneke wrote:Wii UJosh-T wrote:Ze moeten gewoon een combi maken van de eerste 3/4 games, gewoon een kei groot pokémon spel, in 3D, op de opvolger van de Wii ofzo, daar zou ik die console voor kopen
Ze bedoelen meer een avontuur waarbij je daadwerkelijk "Ash" speelt, in een grote open wereld. Zou dan beetje Monster Hunter meets...een grote open wereld achtig iets worden denk ik. Could workThe Anim0l wrote:je had toch pokemon stadium? wat in '3D' was
oh zoSteffnov wrote:Ze bedoelen meer een avontuur waarbij je daadwerkelijk "Ash" speelt, in een grote open wereld. Zou dan beetje Monster Hunter meets...een grote open wereld achtig iets worden denk ik. Could workThe Anim0l wrote:je had toch pokemon stadium? wat in '3D' was
Wat dacht je van Pokemon's creed - brotherhoodThe Anim0l wrote:oh zoSteffnov wrote:Ze bedoelen meer een avontuur waarbij je daadwerkelijk "Ash" speelt, in een grote open wereld. Zou dan beetje Monster Hunter meets...een grote open wereld achtig iets worden denk ik. Could workThe Anim0l wrote:je had toch pokemon stadium? wat in '3D' was
dan ga k voor fallout meets pokemon![]()
battlefield 4: pokemon attacks
call of ash: catch m all!
ashio ketchitorihardcoresjors wrote:Wat dacht je van Pokemon's creed - brotherhoodThe Anim0l wrote:
oh zo
dan ga k voor fallout meets pokemon![]()
battlefield 4: pokemon attacks
call of ash: catch m all!