Lol²livinforthemusic wrote:adds
En niet alleen om de typo. Gewoon lolads.
Lol²livinforthemusic wrote:adds
Nope.Nando wrote:Zit ik in het funny pics topic?
ja ads...whatever...Steffnov wrote:
Lol²
"Blackberry zijn goed in sociale online onder elkaar, maar zodra je naar een andere telefoon wilt gaan dan moet je whatsapp gebruiken. "...wat is dit voor zin? hoe doe je het op iPhone dan? volgens mij gebruikt iedereen whatsapp en zijn wij het enige met onderlinge sociale communicatie? Omdat wij 1 zijnoostzaner wrote:Hier ben ik het niet met je eens. Blackberry vind ik erg tegenvallen wat betreft apps. Blackberry zijn goed in sociale online onder elkaar, maar zodra je naar een andere telefoon wilt gaan dan moet je whatsapp gebruiken.stefaneke wrote:blackberry is gewoon het icoon van het hele online sociale gebeuren. Daarom wordt er zo mee gespot als het niet werkt.
zoals nu heb je wordfeud. Super populair android gamed tegen iphone/ipod en welke telefoon heeft er geen wordfeud?
Als ik voor apps en online functies zou gaan dan neem ik liever een Android-toestel of een Iphone.
oostzaner wrote:Hier ben ik het niet met je eens.
Ik heb ook een voorkeur voor android en apple boven blackberry.oostzaner wrote:Als ik voor apps en online functies zou gaan dan neem ik liever een Android-toestel of een Iphone.
Kut.Olijfboompje wrote:Nope.Nando wrote:Zit ik in het funny pics topic?
I mean...advertenties op je beeldscherm zijn zo 2009livinforthemusic wrote:ja ads...whatever...Steffnov wrote:Lol²livinforthemusic wrote:adds
Hoeveel mensen lopen wel niet te pingen tijdens de les?livinforthemusic wrote: En zulke hypes zijn onzin. 90% van de mensen die wordfeud spelen voeren geen zak meer uit in de klas of op het werk...daar gaat je P...
Jazeker dat Chrome dat heeft.livinforthemusic wrote:heeft google chrome ook een adblocker dan?
Die zitten toch op VMBO of MBO...die hebben toch al geen toekomst![]()
(ben zelf ook mbo-er hoor)
HelaasgNando wrote:Kut.Olijfboompje wrote:Nope.Nando wrote:Zit ik in het funny pics topic?
Nee, sterf.mrazura wrote:Mensen gaat weer eens leuke plaatjes neerplempen.

Niggas ain't got no feelingsOlijfboompje wrote:Nee, sterf.mrazura wrote:Mensen gaat weer eens leuke plaatjes neerplempen.
mrazura wrote:Niggas ain't got no feelingsOlijfboompje wrote:Nee, sterf.mrazura wrote:Mensen gaat weer eens leuke plaatjes neerplempen.

Je haalt hier nu een telefoon naar voren(iPhone in dit geval) die niks met het netwerk te maken heeft, aangezien alleen BB een soort van eigen netwerk heeft.livinforthemusic wrote:Ja daan inderdaad...dat mensen nou blackberry zo lopen to bashen en op rtl zeiden ze ook al dat bb nu een imago schade oploopt...
nou voor mij niet hoor...mijn volgende telefoon volgend jaar wordt wss gewoon weer een blackberry.
Alsof het Tmobile iphone netwerk altijd zo lekker werkt/werkte :') 1streepje ontvangst enzo...
Nou nou de server ligt er even een paar dagen uit...big deal.