sowieso niet grappig.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
sowieso dat ie nu overleid, kan gewoon geen toeval zijn! 
+1KSwoosh wrote:sowieso niet grappig.
NU niet omdat hij de grote baas van apple is, maar vind hem ook gewoon slecht
Haha daar kon je gewoon op wachten _O_
Dood of niet dood, ken hem niet, dus doet me niks.
+1 want grappig
+1 want grappig
modernization wrote:Dood of niet dood, ken hem niet, dus doet me niks.
+1 want grappig
-
A
Haha, kan er wel om lachen
*Moppelt iets over applefanboy*El Mare wrote:Helaas vrij smakeloos
[moraalridder]Nope, ik ben verre van fanboy zelfs, eigenlijk haat ik Apple eerder dan dat ik de producten van Apple toejuich, maar ik vind dit gewoon smakeloos, omdat het hier om een zeer ernstige ziekte is, waar iemand aan is overleden en als je dan een iPod neer zet met daarop "Steve Jobs > Fatal Error Occured", vind ik dat vrij respectloos.[/moraalridder]
Helaas kan ik daar ook niet om lachen. Steve is toch wel een held
Ik vind hem ook grappig hahaha!
Kijk weetje, je moet niet tegen zijn familie en vrienden zulke grappen maken maar ga me niet vertellen dat hier een familielid van die gast zit!
Kijk weetje, je moet niet tegen zijn familie en vrienden zulke grappen maken maar ga me niet vertellen dat hier een familielid van die gast zit!
Het gaat niet alleen om familie en vrienden van deze beste man, maar ik vind dit ook vrij respectloos naar anderen toe die aan deze ziekte overleden zijn en uiteraard ook naar mensen toe die zelf kennissen of familie hebben verloren aan deze ziekte. Ik kan daar gewoon onmogelijk om lachen.
Last edited by Unknown on 06 Oct 2011 22:19, edited 1 time in total.
-
B
Boe-boe-bie-boe 
nou inderdaad.. vooral wat hij voor de wereld heeft betekendEl Mare wrote:Het gaat niet alleen om familie en vrienden van deze beste man, maar ik vind dit ook vrij respectloos naar anderen toe die aan deze ziekte overleden zijn en uiteraard ook naar mensen toe die zelf kennissen of familie hebben verloren aan deze ziekte. Ik kan daar gewoon onmogelijk om lachen.
+1Banaanslak wrote:Boe-boe-bie-boe
Oke, ik wist niet dat hij een ziekte had, maar nog steeds vind ik het grappigEl Mare wrote:Het gaat niet alleen om familie en vrienden van deze beste man, maar ik vind dit ook vrij respectloos naar anderen toe die aan deze ziekte overleden zijn en uiteraard ook naar mensen toe die zelf kennissen of familie hebben verloren aan deze ziekte. Ik kan daar gewoon onmogelijk om lachen.
Hij was ook maar een mensroberttt wrote: nou inderdaad.. vooral wat hij voor de wereld heeft betekend
Is hij overleden aan een fatal error dan?
Come on, als het over Jan Penis ging, die vijf straten bij je vandaan woonde was het zeker geen probleem geweest.
Come on, als het over Jan Penis ging, die vijf straten bij je vandaan woonde was het zeker geen probleem geweest.
Dan had ik ook zo gereageerd, mja blijkbaar snappen mensen niet dat grapjes over kanker maken heel kwetsend kan zijn.
Verder lijkt me het een prima plan om weer grappige plaatjes te posten
Over die japanners werden toch ook grappen gemaakt die toen kerncentrale heel dat lang besmette?
Steve Jobs was voor mij ook een held maar grapjes als deze kon je gewoon verwachten... Maar maak dan tenminste grapjes van niveau want de laatste afbeeldingen waren gewoon slecht 
-
S
Die is wel weer geniaaltwilightforce wrote:
Dan heb ik iets gemist want niemand maakte een grap over kanker. Dat is hoe jij het interpreteert, of ik zie het niet want ik zie alleen een iGrafsteen en een tekst welke verwijst naar zijn overlijden. Als er Michael Jackson op had gestaan was het dus net zo erg geweest, alleen die is vermoord dus dan is het wel grappig? Of de lichtgevende Jappanners inderdaadEl Mare wrote:Dan had ik ook zo gereageerd, mja blijkbaar snappen mensen niet dat grapjes over kanker maken heel kwetsend kan zijn.
Dat wel, NEXT!nielstil wrote:Maar maak dan tenminste grapjes van niveau want de laatste afbeeldingen waren gewoon slecht