Hahaahaa die laatste 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
130 dagen in dezelfde broek lopen en 75 dagen in hetzelfde shirt
Ik doe toch echt elke 2-3 dagen schone kleren aan hoor
Dit is wel wat overdreven ja!Lyst wrote:130 dagen in dezelfde broek lopen en 75 dagen in hetzelfde shirt![]()
-
E
STAN- wrote:Hahaahaa die laatste
Days in a row betekent letterlijk dagen achter elkaarProject 141 wrote:Misschien bedoelen ze gewoon totale duur dat je het draagt, dus met wassen. Maar dat je na zoveel dagen het niet meer draagt.
Mijn onderbroeken en sokken gaan wel langer mee als 3 dagenProject 141 wrote:Misschien bedoelen ze gewoon totale duur dat je het draagt, dus met wassen. Maar dat je na zoveel dagen het niet meer draagt.
-
G
en dat is zo trueProject 141 wrote:Misschien bedoelen ze gewoon totale duur dat je het draagt, dus met wassen. Maar dat je na zoveel dagen het niet meer draagt.
-
A

Aub, een trauma erbij!
en weer een herkenbare;

Ooi, die spinnen, je zou er maar op gaan zitten!

-
G
ik doelde meer op de vrouwen eigenlijkProject 141 wrote:Gebruik jij boxer/sokken maar 3 dagen ofzo?
Nja liever daar dan op je kamerhardcoresjors wrote:Ooi, die spinnen, je zou er maar op gaan zitten!![]()
![]()
Ik ben doodsbang voor spinnen
Me hele leven al zo geweest, zit ook in de familie trouwens, als er hier een dike spin zit komt de stofzuiger tevoorschijn 
Ze doen maar, dat is de schoonmaaksters probleem 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Spinnen.. als ik zoiets tegen kom, al ben ik 2 bij 2 meter, ik schijt hem 7 kleuren en ren het huis uit. Every man for himself 
Eigenlijk wel apart dat zo veel mensen er bang voor zijn, het zijn fucking kleine beesten, ze hebben alleen wat meer poten dan een gemmideld organisme
Maarja ik blijf ook echt het liefst zover mogelijk bij ze uit de buurt
Hmm hij werkt niet 
Last edited by Unknown on 04 Oct 2011 22:48, edited 1 time in total.
granaat is net zo groot en ren je ook voor weg.Pommer wrote:Eigenlijk wel apart dat zo veel mensen er bang voor zijn, het zijn fucking kleine beesten, ze hebben alleen wat meer poten dan een gemmideld organismeMaarja ik blijf ook echt het liefst zover mogelijk bij ze uit de buurt
-
B
En die heeft geen eens poten.roberttt wrote:granaat is net zo groot en ren je ook voor weg.Pommer wrote:Eigenlijk wel apart dat zo veel mensen er bang voor zijn, het zijn fucking kleine beesten, ze hebben alleen wat meer poten dan een gemmideld organismeMaarja ik blijf ook echt het liefst zover mogelijk bij ze uit de buurt
Laad niet. Maar goed, ik ren er niet voor weg...maar als het in de buurt komt, gaat het dood. En komt het op mij, dan is het ook heeeeeeeeeel snel weer weg.El Mare wrote:Zoals deze, klikken op eigen risico
Wees maar blij, want dit was zo'n dikke zwarte spin met allemaal jonkies 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik houd me in, ik wil grappen uit off topics gaan combineren nu maar... ik doe het nietBanaanslak wrote:En die heeft geen eens poten.roberttt wrote:granaat is net zo groot en ren je ook voor weg.Pommer wrote:Eigenlijk wel apart dat zo veel mensen er bang voor zijn, het zijn fucking kleine beesten, ze hebben alleen wat meer poten dan een gemmideld organismeMaarja ik blijf ook echt het liefst zover mogelijk bij ze uit de buurt
maar spinnen zijn gewoon fockin scary. De groetere dan, niet die hele kleine.