EpicKSwoosh wrote:ChrismetCh wrote:
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik wist hem eigenlijk niet goed te plaatsen 
The elephant asks the Camel, "Hey, Why do you have two boobs on your back?" The camel responds, "And Why do you have a dick in your face?
Zo herkenbaar dit haha.katamaran wrote:Zo true.Project 141 wrote:
-
A

whahahah dat heeft iedereen dus, ik dacht dat het bij mij alleen zo was.
ikke vroeger zwartboek kijken, mama + zus komen binnen. schaamhaar scene. :')
ikke vroeger zwartboek kijken, mama + zus komen binnen. schaamhaar scene. :')
-
A

-
A
Ik niet 
Soms maak ik ook tosti's en dan hebben we geen ham of kaas meer terwijl ik het andere er al op heb gelegd
Soms maak ik ook tosti's en dan hebben we geen ham of kaas meer terwijl ik het andere er al op heb gelegd
Herkenbaar xDAlmighty wrote:Ik niet
Of hamburger klaar maken en er achter komen dat de broodjes op zijn
Maar dat hangt toch voor je neus en, alsof jij nog nooit zonder plee papier hebt gezeten...Project 141 wrote:Oh dan ben ik de enige die dat goed voorbereidtkijk altijd of er nog kaas/melk/brood/etc. is.
Je gaat toch ook niet schijten zonder te checken of er wc-papier is?
Je gaat er gewoon vanuit dat het er is, heel herkenbaar haha
Met dat eerste ben ik het eens, maar dat 2deProject 141 wrote:Oh dan ben ik de enige die dat goed voorbereidtkijk altijd of er nog kaas/melk/brood/etc. is.
Wij hebben het zo als de wc rol op is staan er nog een aantal meestal in een houder bij de wc, dus als je dan gaat schijten denk ik meestal oh we hebben vast nog genoeg rollen en juist dan is het helemaal op.Project 141 wrote:Ja oke het is me wel eens overkomenmaarten1410 wrote:Maar dat hangt toch voor je neus en, alsof jij nog nooit zonder plee papier hebt gezeten...Project 141 wrote:Oh dan ben ik de enige die dat goed voorbereidtkijk altijd of er nog kaas/melk/brood/etc. is.
Je gaat er gewoon vanuit dat het er is, heel herkenbaar hahaMaar al heel lang niet meer, check het altijd
Goed bezig, ben denk zelf een beetje te simpel minded daar voorProject 141 wrote:Ja ken het, wij hebben zo'n mandje met deksel waar 2 rollen in passen, maar check ook als de rol in de houder bijna op is of er wat in mandje zit
wat moest het wezen want plaatje is verwijderd?Steffnov wrote:Moet het toch ergens gooien
-
E
plaatje is niet verwijderd. ff naar een ander stukje straat gaan en dan weer terug.
maar dr is iemand zomaar aan het bbqen
ff zwaaien 
maar dr is iemand zomaar aan het bbqen
-
G
Echt zo'n Scot Tennerman must die verhaal
-
S
STAN- wrote:E tot de PIC