Voor meer http://www.canihascheeseburger.com

Het is een gevoel weet jeRavenwood wrote:snap eigenlijk niet wat er grappig is aan die katten plaatjes met dat half gebakken engels

whahahahis goeieJor-D wrote:arggg
Naja, misschien dat ik nu eens op straat word aangesproken van: "Hey jij ben die Jor-D, jij bent vet beroemd!"
Kapitein IgloDj C-Mind wrote:
![]()
Khadber met bier op = geen goeie combi. Dan heeft ie nog meer last van z'n ADHD en vergeet ie leuke meisjes om der nummer te vragenFrankert wrote: Kapitein Iglo![]()
![]()
![]()
Wie is die nerd man?? Wel funny pic. inderdaad. Zo stoer doen met een biertje op de foto..
whaha dat meen je niet??Jor-D wrote:Khadber met bier op = geen goeie combi. Dan heeft ie nog meer last van z'n ADHD en vergeet ie leuke meisjes om der nummer te vragenFrankert wrote: Kapitein Iglo![]()
![]()
![]()
Wie is die nerd man?? Wel funny pic. inderdaad. Zo stoer doen met een biertje op de foto..
Hahah die zijn echt vetTim wrote:
Stoer hoor C-Mind..Dj C-Mind wrote:
![]()
Ik ben altijd te zat om dan nog fatsoenlijke gesprekken te kunne voerenKhadber wrote:Stoer hoor C-Mind..Dj C-Mind wrote:![]()
![]()
Clubweekend en dan zeilen met lauwe Shulties!
En ja.. Op Zany-FOS kwam ik inderdaad een superleuke dame tegen. Stond er eventjes mee te praten en los te gaan etc.. Wou ik net der nummer vragen, is ze met de noorderzon vertrokken.. Ze heeft zelf een foto gemaakt waar we samen opstaan, maar die is nergens te bekennen. Jammer, maar helaas. Gelukkig word ik er niet elke dag aan herinnerd he Jor-D??Ah joh, ik vind het wel prima. Jammer, maar helaas.
Nog harder leren drinkenKhadber wrote:Dan moet je of minder drinken of gewoon harder leren drinken.. Ik kies voor optie 2. Overigens had ik toen niet zo gek veel op.. Biertje of 6. Maar helaas.. Wie weet kom ik der op IQ tegen haha. Ze zou er wel heen gaan.

Frankert wrote:Kapitein IgloDj C-Mind wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
lol khadberFrankert wrote:Kapitein IgloDj C-Mind wrote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Stoer???Khadber wrote:Stoer hoor C-Mind..Dj C-Mind wrote:
![]()
![]()
Clubweekend en dan zeilen met lauwe Shulties!
En ja.. Op Zany-FOS kwam ik inderdaad een superleuke dame tegen. Stond er eventjes mee te praten en los te gaan etc.. Wou ik net der nummer vragen, is ze met de noorderzon vertrokken.. Ze heeft zelf een foto gemaakt waar we samen opstaan, maar die is nergens te bekennen. Jammer, maar helaas. Gelukkig word ik er niet elke dag aan herinnerd he Jor-D??Ah joh, ik vind het wel prima. Jammer, maar helaas.