ja weet ik, eerst dacht ik dat van dat gras, maar toen steffnov de achtervleugel zei zag ik het direct heheOlijfboompje wrote: N166ER
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wait...ik zie net dat ik je 2e reactie verkeerd las xD Ik dacht dat dat jouw nieuwe suggestie was waarom het grappig was, maar nu zie ik dus dat je dat éérst dacht en het daarna door hadhardcoresjors wrote:ja weet ik, eerst dacht ik dat van dat gras, maar toen steffnov de achtervleugel zei zag ik het direct heheOlijfboompje wrote: N166ER
hahaha no problem mateSteffnov wrote:Wait...ik zie net dat ik je 2e reactie verkeerd las xD Ik dacht dat dat jouw nieuwe suggestie was waarom het grappig was, maar nu zie ik dus dat je dat éérst dacht en het daarna door hadhardcoresjors wrote:ja weet ik, eerst dacht ik dat van dat gras, maar toen steffnov de achtervleugel zei zag ik het direct heheOlijfboompje wrote: N166ER
Mooihardcoresjors wrote:ja weet ik, eerst dacht ik dat van dat gras, maar toen steffnov de achtervleugel zei zag ik het direct heheOlijfboompje wrote: N166ER
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Of ik moet het totaal niet snappen, maar ik ken walnoten waar ik eerder om zou lachen dan dit plaatje...
View on YouTube
Hier moet een soort van gif met geluid van worden gemaakt vanaf 1:03 past soms perfect hier.
Hier moet een soort van gif met geluid van worden gemaakt vanaf 1:03 past soms perfect hier.
Verschil in reactie tussen mannen en vrouwen bij het zien van een faceplant:

Via GeenStijl's Johnny Quid

hahaha die is mooiSteffnov wrote:Verschil in reactie tussen mannen en vrouwen bij het zien van een faceplant:
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hahaha! 
-
G
hahaha heerlijk 
-
B

-
G
fake & gay
-
S
WTF, die film over die trollen. Mindfuck 
-
A

TROOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!! hahastefaneke wrote:WTF, die film over die trollen. Mindfuck
Toen ik vroeger wellis runescape speelde, zei ik dat ook wel eens. Zoveel mensen die daar dan intrapteXtD wrote:Hoe dom kan je zijn
haha, megaman 2 is veeel beter.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025