Hij geeft wel tijd weerProject 141 wrote:KSwoosh wrote:en ik niet meer, met mijn horloge![]()
Heb jij een horloge die geen tijd weergeedft
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Snap het nut er niet van. Nu heb je middenin een metalen vlak met 0 functionaliteit.
Is toch veel gemakkelijker om gewoon wijzers af te lezen..
Ziet er niet mooi uit ook, had dan de temperatuur in het midden gedaan ofzo.Lyst wrote:Snap het nut er niet van. Nu heb je middenin een metalen vlak met 0 functionaliteit.
Hoort bij t "stealth" achtige design.Lyst wrote:Snap het nut er niet van. Nu heb je middenin een metalen vlak met 0 functionaliteit.
Voor mensen die t niet zien, het is 03:57 op dat horloge
vind hem wel vet maar het zou wel handig zijn als je op een knopje drukt of wat dan ook dat je dan in het midden kan zien welke datum het is, kalendertje ofso.
-
G
deze man snapt het.D-Nemacyst wrote:Hoort bij t "stealth" achtige design.Lyst wrote:Snap het nut er niet van. Nu heb je middenin een metalen vlak met 0 functionaliteit.
Voor mensen die t niet zien, het is 03:57 op dat horloge
nee, want dan heb je zon cheasy kut digitale horlogeDraidy wrote:vind hem wel vet maar het zou wel handig zijn als je op een knopje drukt of wat dan ook dat je dan in het midden kan zien welke datum het is, kalendertje ofso.
Nu heb je een kitscherig nerd horloge 
-
G
Maar wel een die ik vet vindLyst wrote:Nu heb je een kitscherig nerd horloge
En daar gaat het om.
People come on! Moet alles een discussie worden? Ik kom hier voor funny pics!
-
G
Project 141 wrote:
Zo nu kunnen jullie weer verder met discussie
was btw geen discussie, maar conversatie
-
S
Ik moest al lachen bij die me gusta, toen ik dat plaatje eronder zag schoot ik helemaal in een deuk!Project 141 wrote:
-
B

Dan ben je echt retardedDraidy wrote:![]()
![]()
![]()
die laatste
ragebuilder.comp-stylez wrote:hoe maak je dat ? op wleke site?