Hoe weten ze dit ???oostzaner wrote:Dit doe ik ook altijd!!!![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
S
Doe ik nooit...
-
A

Die eerste
Ik werd altijd gek van die tentacools
Net als Zubat's als je in eeb grot was 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik snap nog steeds niet hoe mensen van 18 pokemon nog cool kunnen vinden 
-
A
Pokemon is gewoon de shit
slechte jeugd gehad jonge?Skedoedelefloeps wrote:Ik snap nog steeds niet hoe mensen van 18 pokemon nog cool kunnen vinden
Vind ik niet, maar vroeger wel, heb die spelletjes helemaal dood gespeeldSkedoedelefloeps wrote:Ik snap nog steeds niet hoe mensen van 18 pokemon nog cool kunnen vinden
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nou.. ken mensen met een betere jeugd jaroberttt wrote:slechte jeugd gehad jonge?Skedoedelefloeps wrote:Ik snap nog steeds niet hoe mensen van 18 pokemon nog cool kunnen vinden
Maar gaat er meer om dat ik pokemon vroeger leuk vond, maar die fase laat ik achter me..
Het is simpelweg kinderachtig voor mensen boven de 15 ofzo... Dat je dan dragonball tof vindt omdat iedereen elkaar dood slaat daar ok. Maar een of andere boksende aap die vecht tegen een stel bewegende rotsen
Weet je hoe goed Primeape isSkedoedelefloeps wrote:Nou.. ken mensen met een betere jeugd jaroberttt wrote:slechte jeugd gehad jonge?Skedoedelefloeps wrote:Ik snap nog steeds niet hoe mensen van 18 pokemon nog cool kunnen vinden![]()
Maar gaat er meer om dat ik pokemon vroeger leuk vond, maar die fase laat ik achter me..
Het is simpelweg kinderachtig voor mensen boven de 15 ofzo... Dat je dan dragonball tof vindt omdat iedereen elkaar dood slaat daar ok. Maar een of andere boksende aap die vecht tegen een stel bewegende rotsen
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Het had Chinees voor me kunnen zijn
Het gaat niet omdat het Pokemons zijn, het gaat om de gameplay en die blijft gewoon fuckin geniaal met Pokemon. Als ik op vakantie ga, gaat de gameboy gewoon nog lekker mee 
Pokemon op de gameboi is gewoon jeugdsentiment, en jeugd sentiment is gewoon epic 
-
G
hell fucking yeah!Skedoedelefloeps wrote:Dat je dan dragonball tof vindt omdat iedereen elkaar dood slaat daar ok
alles kapot!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010

-
M
Hahahha geniale shit 
hahahah dit filmpje komt gelijk weer in me opPommer wrote: Weet je hoe goed Primeape isDie ownt Geodude sowieso want vecht pokemons zijn sterk tegen rotspokemons!!!!
View on YouTube
-
G
mastermovies stijl +1
i lol'd @ pokemon
, jij komt pewter gym niet eens voorbij

-
A
Herkenbaar:

En nog een kewle pokemonmeme

En nog een kewle pokemonmeme