te oud 
huh ik snap hem niet?KSwoosh wrote:en hij werkt ook gewoon nog he![]()
huh ik snap hem niet?KSwoosh wrote:en hij werkt ook gewoon nog he![]()
Protoss wrote:huh ik snap hem niet?KSwoosh wrote:en hij werkt ook gewoon nog he![]()

die kostuums kloppen ook gewoon nog heoostzaner wrote:

en dan nog sla je er egt niet 1, 2, 3, doorheenoostzaner wrote:Dan moet dat beeldscherm vastgeschroefd zijn...
idd als je goed kijkt komt er ook een vonk uit een deel van het scherm waar geen schade zitKSwoosh wrote:en hoezo zou er rook uit komen en een vonk als je em kapot slaatdat is echt faking bullshit
kijk eens naar die vertraging op die teller dan, van 5 naar 6 XDRAW-vizion wrote:idd als je goed kijkt komt er ook een vonk uit een deel van het scherm waar geen schade zitKSwoosh wrote:en hoezo zou er rook uit komen en een vonk als je em kapot slaatdat is echt faking bullshit
sowieso trage kerel gezien die secondetellerRavenwood wrote:kijk eens naar die vertraging op die teller dan, van 5 naar 6 XDRAW-vizion wrote:idd als je goed kijkt komt er ook een vonk uit een deel van het scherm waar geen schade zitKSwoosh wrote:en hoezo zou er rook uit komen en een vonk als je em kapot slaatdat is echt faking bullshit

hey wat staat er boven 'snl' aka 'Saterday Night Live'
idd paar vrienden zaten erbij en zeiden dat ik dat klote spel moest spelen. ben zo erg geschrokkenPommer wrote:Ik weet nog toen ik dat spelletje deed, ik kreeg echt bijna een hartverzakking, ik zat volges mij nog een half uur te trillen daarna