dus toch 
had een vermoeden, maar ken heel die teksten niet
Epische trol van de hoogste plankbiscuit wrote:die is masterlijk!![]()
Je kent de tekst niet van een nummer die al tig keer tot beste plaat aller tijden is uitgeroepen?KSwoosh wrote:dus toch
Queen vind ik persoonlijk al overrated en als je dan iets uit moet roepen dan niet dat nummer, wat een drama.Lyst wrote:Je kent de tekst niet van een nummer die al tig keer tot beste plaat aller tijden is uitgeroepen?KSwoosh wrote:dus toch
Nee. Ik ken van het grootste deel van de hardstyle nummers ook de tekst niet.Lyst wrote:Je kent de tekst niet van een nummer die al tig keer tot beste plaat aller tijden is uitgeroepen?KSwoosh wrote:dus toch

snel random websites checken die je al gecheckt hebtHidden Source wrote:Haha die is zo true.

Heb eerder bij broertje en zusje die gaan altijd fucking vervelend doen als ik ergens mee bezig benJosh-T wrote:Plaatje van Almighty is heel herkenbaar
Of gewoon zeggen, wtf waarom kijk je mee?KSwoosh wrote:snel random websites checken die je al gecheckt hebtHidden Source wrote:Haha die is zo true.
Als ik op hardtraxx zit ga ik altijd naar home.Maximize wrote:Of gewoon zeggen, wtf waarom kijk je mee?KSwoosh wrote:snel random websites checken die je al gecheckt hebtHidden Source wrote:Haha die is zo true.
hoezo dat danHidden Source wrote: Als ik op hardtraxx zit ga ik altijd naar home.
Weet niet, geen zin dat ze meelezen in topics.Hard Twins wrote:hoezo dat danHidden Source wrote: Als ik op hardtraxx zit ga ik altijd naar home.
Hidden Source y u no make sense?!