Weet ik maar dit past beter bij de meme!Lyst wrote:Bubble schrijf je toch met twee b's
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
-
G
+1Lyst wrote:Bubble schrijf je toch met twee b's
het plaatje faalt sowieso helemaal, want bubblewrap kaput machen is helemaal niet masterlijk vet fzo
had je beter kunnen doen dat je ineens in een oorlog zit, iemand overvalt, oid: bubblewrap is vetter als gunshots zegmaar
-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
Klopt! Daarom heeft hij memebase ook niet gehaald i guessKSwoosh wrote:+1Lyst wrote:Bubble schrijf je toch met twee b's
het plaatje faalt sowieso helemaal, want bubblewrap kaput machen is helemaal niet masterlijk vet fzo
had je beter kunnen doen dat je ineens in een oorlog zit, iemand overvalt, oid: bubblewrap is vetter als gunshots zegmaar
zo fijn he_dp_ wrote: apple/macbook trackpad3 vingers gebruiken en je bent meteen boven/beneden
ik ook, en ik vond ze niet eens grappigmarsiascout wrote:Waarom heb ik heel die ijsbeer en pony dinges gelezen?
-
G
op windows heb je daar 2 toetsen voor:Ravenwood wrote:zo fijn he_dp_ wrote: apple/macbook trackpad3 vingers gebruiken en je bent meteen boven/beneden
HOME en END
zelfs te gebruiken bij andere programmas
we hebben zelfs een DEL toets
ctrl + d? ooit geprobeerd?KSwoosh wrote:op windows heb je daar 2 toetsen voor:Ravenwood wrote:zo fijn he_dp_ wrote: apple/macbook trackpad3 vingers gebruiken en je bent meteen boven/beneden
HOME en END
we hebben zelfs een DEL toetsdat is wel echt een McFail van Macs...
-
G
was het niet CMD + Backspace?nielstil wrote:ctrl + d? ooit geprobeerd?KSwoosh wrote:op windows heb je daar 2 toetsen voor:
HOME en END
we hebben zelfs een DEL toetsdat is wel echt een McFail van Macs...
omslachtig en onhandig gewoon
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010

-
RHardtraxx Veteran
- last seen May 2025
EPIC! 
-
S

-
G
Jesus payback 
-
S

-
M
Heel flauw maar moest wel lachen 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Oversteken waar t nie magJosh-T wrote:Wat is Jaywalking?
gek mept d'r ff naar de grond. RESPECT MY AUTHORITAAAHHH
Er staat toch niet dat ze Twente feliciteren, klopt gewoon wat er staat. Eerlijk zullen we alles delen.
tuurlijk dacht arke dat twente kampioen was na dat feest gister
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind het juist een mooi gebaar, zowel richting Twente als Ajax.
-
A

Last edited by Almighty on 16 May 2011 22:38, edited 1 time in total.
-
E
ben je m groter aan het make?Almighty wrote:edit
-
A
lukte niet