A
Iedere downie, nationaal of internationaal lijken allemaal zo erg op elkaar
G
quotes aanpassenwrote:wrote:Wincest
Netjes hoor toekomstige zwagerwrote:Jawrote:Heus is dat je zus roberttt
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010

Ik snap die van die vrijdag niet.
De 21e van december valt op vrijdag.
So what?
So what?
Die plaatjes die er onder staan horen er ook nog bijwrote:Ik snap die van die vrijdag niet.
So what?
Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
+1wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
G
Eindelijk, Lyst snapt het.wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
Oooh zo...wrote:Die plaatjes die er onder staan horen er ook nog bijwrote:Ik snap die van die vrijdag niet.
So what?
Dan is die nog steeds non grappig.
Beetje kansloos ja.wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
Eensch...Oooh zo...
Dan is die nog steeds non grappig.
Dit is het off-topic gedeelte, hier hoeft het niet zo serieuswrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
G
Lyst kan niet anderswrote:Dit is het off-topic gedeelte, hier hoeft het niet zo serieuswrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Sowieso wat er mis is met Justin Bieber begrijp ik nog steeds niet 
G
[/troll]wrote:Sowieso wat er mis is met Justin Bieber begrijp ik nog steeds niet
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ik meen het. Heb nog nooit een nummer van hem gehoord dus kan niet oordelen daarover, maar wtf.
Met hem is niks mis maar met zijn muziek wel (vind ik dan hewrote:Sowieso wat er mis is met Justin Bieber begrijp ik nog steeds niet
G
alles is er mee mis
stem, uiterlijk, zijn IQ van -2919192, gedrag, gewoon alles!
voorbeeldje:
hij weet niet wat Germany is:
View on YouTube
stem, uiterlijk, zijn IQ van -2919192, gedrag, gewoon alles!
voorbeeldje:
hij weet niet wat Germany is:
View on YouTube
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Waarom trek je je dat aan dan
Je kunt hem toch ook gewoon negeren?
G
check filmpje hierboven nog ffwrote:Waarom trek je je dat aan danJe kunt hem toch ook gewoon negeren?
en ik trek me niet aan
maar is gewoon leuk om daarop te trollen