Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Iedere downie, nationaal of internationaal lijken allemaal zo erg op elkaar
-
G
quotes aanpassenPNXRMX wrote:roberttt wrote:Wincest
JaRawbin wrote:Heus is dat je zus roberttt
Netjes hoor toekomstige zwagerroberttt wrote:JaRawbin wrote:Heus is dat je zus roberttt
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010

Ik snap die van die vrijdag niet.
De 21e van december valt op vrijdag.
So what?
So what?
Die plaatjes die er onder staan horen er ook nog bijOlijfboompje wrote:Ik snap die van die vrijdag niet.
So what?
Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
+1Lyst wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
-
G
Eindelijk, Lyst snapt het.Lyst wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
Oooh zo...Daveytl wrote:Die plaatjes die er onder staan horen er ook nog bijOlijfboompje wrote:Ik snap die van die vrijdag niet.
So what?
Dan is die nog steeds non grappig.
Beetje kansloos ja.Lyst wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
Eensch...Oooh zo...
Dan is die nog steeds non grappig.
Dit is het off-topic gedeelte, hier hoeft het niet zo serieusLyst wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
-
G
Lyst kan niet andersJosh-T wrote:Dit is het off-topic gedeelte, hier hoeft het niet zo serieusLyst wrote:Snap dat dan, Friday is de nieuwe internet hype, daar moet iedereen toch even een graantje van meepikken. Net zoals Justin Bieber haten, dan ben je ook cool.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Sowieso wat er mis is met Justin Bieber begrijp ik nog steeds niet 
-
G
[/troll]PierrePruuk wrote:Sowieso wat er mis is met Justin Bieber begrijp ik nog steeds niet
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Ik meen het. Heb nog nooit een nummer van hem gehoord dus kan niet oordelen daarover, maar wtf.
Met hem is niks mis maar met zijn muziek wel (vind ik dan hePierrePruuk wrote:Sowieso wat er mis is met Justin Bieber begrijp ik nog steeds niet
-
G
alles is er mee mis
stem, uiterlijk, zijn IQ van -2919192, gedrag, gewoon alles!
voorbeeldje:
hij weet niet wat Germany is:
View on YouTube
stem, uiterlijk, zijn IQ van -2919192, gedrag, gewoon alles!
voorbeeldje:
hij weet niet wat Germany is:
View on YouTube
Last edited by Guest on 26 Mar 2011 20:09, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Waarom trek je je dat aan dan
Je kunt hem toch ook gewoon negeren?
-
G
check filmpje hierboven nog ffPierrePruuk wrote:Waarom trek je je dat aan danJe kunt hem toch ook gewoon negeren?
en ik trek me niet aan
maar is gewoon leuk om daarop te trollen