djpatt wrote:herkenbaardj-rico01 wrote:![]()
maarten1410 wrote:djpatt wrote:herkenbaardj-rico01 wrote:![]()

wtf?dj-rico01 wrote:
tis al heel wat dat hij pics heeft geplaatsKSwoosh wrote:vooral ook niet checken of je pics het ook doen of niet
anders zou almighty het wel doentommetjeuh wrote:anders posten we meteen alles wat er op memebase komt....
nee hoor, en trouwens lees ff alle paginas trug. kan je zien dat het heel normaal istommetjeuh wrote:anders posten we meteen alles wat er op memebase komt....
niet persoonlijkdjpatt wrote:nee hoor, en trouwens lees ff alle paginas trug. kan je zien dat het heel normaal istommetjeuh wrote:anders posten we meteen alles wat er op memebase komt....
kijk dan niettommetjeuh wrote:niet persoonlijkdjpatt wrote:nee hoor, en trouwens lees ff alle paginas trug. kan je zien dat het heel normaal istommetjeuh wrote:anders posten we meteen alles wat er op memebase komt....maar ik heb zelf alles al gezien dan en dan is er niks nieuws meer in dit topic
tja oftommetjeuh wrote:niet persoonlijkdjpatt wrote:nee hoor, en trouwens lees ff alle paginas trug. kan je zien dat het heel normaal istommetjeuh wrote:anders posten we meteen alles wat er op memebase komt....maar ik heb zelf alles al gezien dan en dan is er niks nieuws meer in dit topic
1. NEVER!djpatt wrote:tja oftommetjeuh wrote:niet persoonlijkdjpatt wrote:
nee hoor, en trouwens lees ff alle paginas trug. kan je zien dat het heel normaal ismaar ik heb zelf alles al gezien dan en dan is er niks nieuws meer in dit topic
1. je kijkt niet meer op memebase
2. niet iedereen kijkt daar