Vind je dat erg dan? 
Jaa want ik snap hem nietNando wrote:Vind je dat erg dan?
Jaa want ik snap hem nietNando wrote:Vind je dat erg dan?
Nou, toen ik het zocht en naar het 1e plaatje keek ging ik bijna over m'n nek.Kevin-Raw wrote:Jaa want ik snap hem nietNando wrote:Vind je dat erg dan?Als ik blue waffle invul bij google images , wat moet ik dan te zien krijgen?
heb je toevallig een leeftijds filter aanstaan ofzo ?:PKevin-Raw wrote:Jaa want ik snap hem nietNando wrote:Vind je dat erg dan?Als ik blue waffle invul bij google images , wat moet ik dan te zien krijgen?
hahatommetjeuh wrote:heb je toevallig een leeftijds filter aanstaan ofzo ?:PKevin-Raw wrote:Jaa want ik snap hem nietNando wrote:Vind je dat erg dan?Als ik blue waffle invul bij google images , wat moet ik dan te zien krijgen?

wahahahhaahahhaaaChukkels wrote:

View on YouTube ?Protoss wrote:
when you see it you will shit bricks
foto van een vriend van me hahahaha
I see dreadlocksProtoss wrote:
when you see it you will shit bricks
foto van een vriend van me hahahaha
die gasten lopen standaard met een middelvinger rond als er een camera in de buurt is of niet?katamaran wrote:En een zwarte middelvinger, duidelijk een neger. Gezien aan middelvinger èn kleur.
jupJosh-T wrote:die gasten lopen standaard met een middelvinger rond als er een camera in de buurt is of niet?katamaran wrote:En een zwarte middelvinger, duidelijk een neger. Gezien aan middelvinger èn kleur.

word al agressief als ik dit soort foto's zie, zo veel hekel aan dat soort mafkezen.KSwoosh wrote:ultieme wtf van de dag:

wahahahahahahaahahahhahahahaha *adem* wahahahahhahahahahhaahahahahahhaaaaaaaaRamirez wrote: