Vind je dat erg dan? 
Jaa want ik snap hem nietwrote:Vind je dat erg dan?
Jaa want ik snap hem nietwrote:Vind je dat erg dan?
Nou, toen ik het zocht en naar het 1e plaatje keek ging ik bijna over m'n nek.wrote:Jaa want ik snap hem nietwrote:Vind je dat erg dan?Als ik blue waffle invul bij google images , wat moet ik dan te zien krijgen?
heb je toevallig een leeftijds filter aanstaan ofzo ?:Pwrote:Jaa want ik snap hem nietwrote:Vind je dat erg dan?Als ik blue waffle invul bij google images , wat moet ik dan te zien krijgen?
hahawrote:heb je toevallig een leeftijds filter aanstaan ofzo ?:Pwrote:Jaa want ik snap hem nietwrote:Vind je dat erg dan?Als ik blue waffle invul bij google images , wat moet ik dan te zien krijgen?

wahahahhaahahhaaawrote:

View on YouTube ?wrote:
when you see it you will shit bricks
foto van een vriend van me hahahaha
I see dreadlockswrote:
when you see it you will shit bricks
foto van een vriend van me hahahaha
die gasten lopen standaard met een middelvinger rond als er een camera in de buurt is of niet?wrote:En een zwarte middelvinger, duidelijk een neger. Gezien aan middelvinger èn kleur.
jupwrote:die gasten lopen standaard met een middelvinger rond als er een camera in de buurt is of niet?wrote:En een zwarte middelvinger, duidelijk een neger. Gezien aan middelvinger èn kleur.

word al agressief als ik dit soort foto's zie, zo veel hekel aan dat soort mafkezen.wrote:ultieme wtf van de dag:

wahahahahahahaahahahhahahahaha *adem* wahahahahhahahahahhaahahahahahhaaaaaaaawrote: