en die vrouw heeft der broek ook vol zittenjeone wrote:zie het niet?nielstil wrote:
Duurde wel erg lang voor ik die door had
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tering idd dikke mindfuckmaarten1410 wrote:Hoe bedoel je megamindfuck. Zag em echt niet
-
G
wuuuuuuuuuuuutAlmighty wrote:Er staat een neger achter de linker?
ik dacht ook die schijtvrouw
ja egt gruwelijk, kan wel uren naar dit soort dingen kijken (meerdere fotos dan heKSwoosh wrote:wuuuuuuuuuuuutAlmighty wrote:Er staat een neger achter de linker?
ik dacht ook die schijtvrouw
Als je ze een keer hebt gezien valt ie voortaan meteen op. Die neger had ik ook n keer best lang op gezeten, nu weet ik het en ik zie 'm meteen, best raar.
-
A

Hahaha, die ziet iedereen gelijk. Wel geinig bedacht. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Fuck your smartphone 
Niet zeggen.PierrePruuk wrote:Fuck your smartphone
Wel grappig
Ook al is het niet echt een When you see it.. plaatje, dat leest iedereen meteen natuurlijk, en die When You See It plaatjes zijn vaak dingen die per ongeluk op foto's staan ofzo, en dit is duidelijk met opzet gedaan.
-
A

Bij plaatje 1 kan het 2 dingen zijn, of mobiel bellen als je huistelefoon in je handen hebt, of ze heeft geen knieën. Die benen liggen daar niet gezond. 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021

das een leraar van mijn school
-
A
Hitler? :')
ze is omgedraaid, haar benen staan gewoon maar haar bovenlichaam is gedraaidParvuz wrote:Bij plaatje 1 kan het 2 dingen zijn, of mobiel bellen als je huistelefoon in je handen hebt, of ze heeft geen knieën. Die benen liggen daar niet gezond.
-
G
die laatste met dat bed is geniaal 
Geen ruggengraat cker?djpatt wrote:ze is omgedraaid, haar benen staan gewoon maar haar bovenlichaam is gedraaidParvuz wrote:Bij plaatje 1 kan het 2 dingen zijn, of mobiel bellen als je huistelefoon in je handen hebt, of ze heeft geen knieën. Die benen liggen daar niet gezond.
Ik zie trouwens nog steeds geen muurtje bij de bergen van 2 pagina's geleden 
ik ook niet hoorAtraxisz wrote:Ik zie trouwens nog steeds geen muurtje bij de bergen van 2 pagina's geleden
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ik zie wel een streep in het midden, maar waar de fuck halen jullie een WITTE muur vandaan?
ik snap er nog steeds geen flikker van
Jij ziet een plas, maar het is een muurBlazed wrote:ik zie wel een streep in het midden, maar waar de fuck halen jullie een WITTE muur vandaan?
Als je goed kijkt zie je hem uiteindelijk wel. Je moet gewoon denken dat het een muur is.