wtf

Idd..bourzwain wrote:Sry maar Xzibit en Obama zijn 10 miljard keer grappiger als deze shit!
Dus wat heeft dit met dit topic te maken?Roger wrote:-
KSwoosh wrote:te schitterend die trolls
Net geprobeerd, lukt niet.noise wrote:hahaha die met die foto camera
Dan bedoelde hij vast een film cameraParvuz wrote:Net geprobeerd, lukt niet.noise wrote:hahaha die met die foto camera![]()
Okeenoise wrote:Dan bedoelde hij vast een film cameraParvuz wrote:Net geprobeerd, lukt niet.noise wrote:hahaha die met die foto camera![]()

WIE NIET!Josh-T wrote:En die met dat rietje is geniaal, wie wil er nou weer een zwevend zwembad
rode kruizen = IE = failmaarten1410 wrote:MENSEN: Druk nou eens op CTRL + F5 als je een plaatje plaatst!
Daarmee leeg je de cache van je browser en zie je dus meteen of je plaatje voor iedereen zichtbaar is!
Scheelt een hoop rode kruizen.
lolwut hoezo dat dan?maarten1410 wrote:NeuhSinds FF niet meer normaal werkt op mijn pc heb ik er geen zin meer in... IE werkt prima!
Ja dat wil ik ook wel eens weten... Hij weigerde opeens sites te openen en de add-ons deden het ook ineens niet meer. Had geen zin in een herïnstallatieKSwoosh wrote:lolwut hoezo dat dan?maarten1410 wrote:NeuhSinds FF niet meer normaal werkt op mijn pc heb ik er geen zin meer in... IE werkt prima!
lolfailmaarten1410 wrote:Ja dat wil ik ook wel eens weten... Hij weigerde opeens sites te openen en de add-ons deden het ook ineens niet meer. Had geen zin in een herïnstallatieKSwoosh wrote:lolwut hoezo dat dan?maarten1410 wrote:NeuhSinds FF niet meer normaal werkt op mijn pc heb ik er geen zin meer in... IE werkt prima!