D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
mag je niet doen als je er niet bij was kut 
E

Niet grappig, maar helaas wel de waarheidwrote:
Ook heel erg irritant
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Teringvuvuzela's. Afpakken, doormidden breken en op de brandstapel ermee. Snap niet wat er nu leuk is aan die dingen. Ze produceren een constante teringherrie die echt constant hetzelfde is. En dan noemen sommige mensen hardstyle/hardcore herrie......wrote:Niet grappig, maar helaas wel de waarheidwrote:
Ook heel erg irritant
G
idd egt niet normaalwrote:Teringvuvuzela's. Afpakken, doormidden breken en op de brandstapel ermee. Snap niet wat er nu leuk is aan die dingen. Ze produceren een constante teringherrie die echt constant hetzelfde is.
even irritant als een stadion vol met van die spuitbustoeters
ook al die kinderen hier in de buurt wtf
die ouders moeten ook een plaat voor hun harses hebben
die ouders moeten ook een plaat voor hun harses hebben
V
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Apr 2017
m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googlewrote:Teringvuvuzela's. Afpakken, doormidden breken en op de brandstapel ermee. Snap niet wat er nu leuk is aan die dingen. Ze produceren een constante teringherrie die echt constant hetzelfde is. En dan noemen sommige mensen hardstyle/hardcore herrie......wrote:Niet grappig, maar helaas wel de waarheidwrote:
Ook heel erg irritant
Ik zal maar niet reageren....wrote:m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googleraden wat er uit komt, die vuvuzela dingen..
A
Huh wtf? :')wrote:Ik zal maar niet reageren....wrote:m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googleraden wat er uit komt, die vuvuzela dingen..
G
haha 
heel true die laatste
gewoon stoppen met ontwikkelingshulp, dan gaat het vanzelf over.
heel true die laatste
gewoon stoppen met ontwikkelingshulp, dan gaat het vanzelf over.
Space of Aids
Mag je niet om lachen he, maar doe het lekker toch.
Sorry, ik liep weer door te denken op kuttoeter, ghe, ghe en raden wat eruit komt, ghe, he, he.wrote:Huh wtf? :')wrote:Ik zal maar niet reageren....wrote:m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googleraden wat er uit komt, die vuvuzela dingen..
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
zoekplaatje: wat klopt er niet ?!

D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
of jij hebt ze omgedraaidwrote:
je hebt ze omgedraaid ?
D