Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
mag je niet doen als je er niet bij was kut 
-
E

Niet grappig, maar helaas wel de waarheidWesz wrote:
Ook heel erg irritant
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Teringvuvuzela's. Afpakken, doormidden breken en op de brandstapel ermee. Snap niet wat er nu leuk is aan die dingen. Ze produceren een constante teringherrie die echt constant hetzelfde is. En dan noemen sommige mensen hardstyle/hardcore herrie......Tel wrote:Niet grappig, maar helaas wel de waarheidWesz wrote:
Ook heel erg irritant
-
G
idd egt niet normaalrich wrote:Teringvuvuzela's. Afpakken, doormidden breken en op de brandstapel ermee. Snap niet wat er nu leuk is aan die dingen. Ze produceren een constante teringherrie die echt constant hetzelfde is.
even irritant als een stadion vol met van die spuitbustoeters
ook al die kinderen hier in de buurt wtf
die ouders moeten ook een plaat voor hun harses hebben
die ouders moeten ook een plaat voor hun harses hebben
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googlerich wrote:Teringvuvuzela's. Afpakken, doormidden breken en op de brandstapel ermee. Snap niet wat er nu leuk is aan die dingen. Ze produceren een constante teringherrie die echt constant hetzelfde is. En dan noemen sommige mensen hardstyle/hardcore herrie......Tel wrote:Niet grappig, maar helaas wel de waarheidWesz wrote:
Ook heel erg irritant
Ik zal maar niet reageren....Vert0z wrote:m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googleraden wat er uit komt, die vuvuzela dingen..
-
A
Huh wtf? :')maarten1410 wrote:Ik zal maar niet reageren....Vert0z wrote:m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googleraden wat er uit komt, die vuvuzela dingen..
-
G
haha 
heel true die laatste
gewoon stoppen met ontwikkelingshulp, dan gaat het vanzelf over.
heel true die laatste
gewoon stoppen met ontwikkelingshulp, dan gaat het vanzelf over.
Space of Aids
Mag je niet om lachen he, maar doe het lekker toch.
Sorry, ik liep weer door te denken op kuttoeter, ghe, ghe en raden wat eruit komt, ghe, he, he.Almighty wrote:Huh wtf? :')maarten1410 wrote:Ik zal maar niet reageren....Vert0z wrote:m'n ma ging op kuttoeter zoeken op googleraden wat er uit komt, die vuvuzela dingen..
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
zoekplaatje: wat klopt er niet ?!

-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
of jij hebt ze omgedraaiddjpatt wrote:
je hebt ze omgedraaid ?
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
dj-rico01 wrote:of jij hebt ze omgedraaiddjpatt wrote:
je hebt ze omgedraaid ?
dj-rico01 wrote:zoekplaatje: wat klopt er niet ?!
-
G
wat klopt er niet aan dan?