Ik snap die humor niet haha.J oey wrote:Ben ik dan de enige die hem zo overdone vindt dat de lol er vanaf is?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Wel een paar gebrekking engelse vertaalde namen er tussen maar wel geinig gedaan, Oorlogssmoel
.
Relikwie is Relic, maar zal Requiem wel wezen
Reus is Giant, wie?
En RR heet niet Thorough Redemption
Wake voor de doden? Moridin?
Reconquer?
Reus is Giant, wie?
Reconquer?
Pak er de originele timetables bij dan.Broken Balance wrote:Wel een paar gebrekking engelse vertaalde namen er tussen maar wel geinig gedaan, Oorlogssmoel.
Reus is Giant, wie?
Reconquer?
reus is Goliath?Broken Balance wrote:Wel een paar gebrekking engelse vertaalde namen er tussen maar wel geinig gedaan, Oorlogssmoel.
Reus is Giant, wie?
Reconquer?
TitanDistinctive wrote:reus is Goliath?Broken Balance wrote:Wel een paar gebrekking engelse vertaalde namen er tussen maar wel geinig gedaan, Oorlogssmoel.
Reus is Giant, wie?
Reconquer?
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Op facebook zo'n reactie "Waarom niet aftrek geluid?" 
Dit is hem volgens mij. Wel prachtig ditBroken Balance wrote:Wel een paar gebrekking engelse vertaalde namen er tussen maar wel geinig gedaan, Oorlogssmoel.
Relikwie is Relic, maar zal Requiem wel wezen Artifact
Reus is Giant, wie? Titan
Wake voor de doden? Moridin? Requiem
Reconquer? Regain
Oh die van Requiem klopt dan wel.Bever wrote:Dit is hem volgens mij. Wel prachtig ditBroken Balance wrote:Wel een paar gebrekking engelse vertaalde namen er tussen maar wel geinig gedaan, Oorlogssmoel.
Relikwie is Relic, maar zal Requiem wel wezen Artifact
Reus is Giant, wie? Titan
Wake voor de doden? Moridin? Requiem
Reconquer? Regain
Regain is terugkrijgen. (Regained control, Regained our assets, Have to regain our conciousness)
Titan is gewoon Titaan.
Artifact is Artefact.
/mierenneuken
-
S
Maak zelf een funny timetable als je het beter kan.
Nee laat maar, jouw post is grappig genoeg.sandervanbruggen wrote:Maak zelf een funny timetable als je het beter kan.
Als je daar Titaan en Artefact neerzet is het toch te makkelijk
Laat die mieren eens met rust!!!!
-
S
Broken Balance wrote:Nee laat maar, jouw post is grappig genoeg.sandervanbruggen wrote:Maak zelf een funny timetable als je het beter kan.
Fucking episch supercoole, grappige en aantrekkelijke jongeman is dat.DJ_Tim wrote:Op facebook zo'n reactie "Waarom niet aftrek geluid?"
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
En komt ook nog eens uit t mooiste dorp van Nederland.Daveytl wrote:Fucking episch supercoole, grappige en aantrekkelijke jongeman is dat.DJ_Tim wrote:Op facebook zo'n reactie "Waarom niet aftrek geluid?"
Haha, je bent een dorpsgenoot dus. Nice.
Werk je toevallig ook nog bij de Jumbo? Half Aalten werkt daar dus de kans dat we collega's zijn is ook nog erg groot.
Werk je toevallig ook nog bij de Jumbo? Half Aalten werkt daar dus de kans dat we collega's zijn is ook nog erg groot.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Nope, op het moment werkloosDaveytl wrote:Haha, je bent een dorpsgenoot dus. Nice.
-
J
Laatste jaar niet meer denk ik. Daarvoor ging ik wel eens. Ben vaker in Schiller, Malle Babbel en Leuven te vindenDJ_Tim wrote:Nope, op het moment werkloosDaveytl wrote:Haha, je bent een dorpsgenoot dus. Nice.
Werk je toevallig ook nog bij de Jumbo? Half Aalten werkt daar dus de kans dat we collega's zijn is ook nog erg groot.Ga je wel eens naar Radstake? Dan is de kans groot dat ik je daar wel eens ben tegengekomen

sowieso alles is geniaal van die kerel. Met dank aan dumpert
-
B