Oh hai Urbandesignerwrote:Pic
Waar ken ik deze grap van
meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Please tell me more alwetende, anders hebben we natuurlijk geen recht om het grappig te vindenwrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Wilde gok, cockney?wrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Net als jij het recht moet vinden om grappig te zijn.wrote:Please tell me more alwetende, anders hebben we natuurlijk geen recht om het grappig te vindenwrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Ik weet niet of het ook Cockney heet maar ik hoor een paar Engelse studiegenoten zeggen dat het Geordie heet.
Beetje Newcastle en omgeving.
Cockney is het accent van de arbeidersklasse vooral in Noord Londen, dat is hetgeen het over gaat. Geordie (uit Newcastle / Tyneside) is echf kort op de Schotse grenswrote:Net als jij het recht moet vinden om grappig te zijn.wrote:Please tell me more alwetende, anders hebben we natuurlijk geen recht om het grappig te vindenwrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Ik weet niet of het ook Cockney heet maar ik hoor een paar Engelse studiegenoten zeggen dat het Geordie heet.
Beetje Newcastle en omgeving.
A
geordie taal is de beste taal 
De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
Yallrite m8?wrote:De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
How much? 50 quid? Ya 'eavin a laugh m8?wrote:Yallrite m8?wrote:De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026

U wan sum? U hav no freens!wrote:How much? 50 quid? Ya 'eavin a laugh m8?wrote:Yallrite m8?wrote:De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
Ok mr. mod.wrote:Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
Jij lacht sowieso nooit.wrote:Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
Google : Funny Pics en plaats ze eventueel hier als je ze mist.wrote:Ken je mij dan?Funny pics aub
wrote:Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
+1
Aangezien het hier helemaal vol staat met uwotm8 enz. past dit filmpje hier wel.
View on YouTube
Ja, ik weet dat het geen afbeelding is.
View on YouTube
Ja, ik weet dat het geen afbeelding is.
Mauwen mauwen mauwen, maar post zelf dan eens een leuke picwrote:Ken je mij dan?Funny pics aub