Oh hai UrbandesignerUnknown wrote:Pic
Waar ken ik deze grap van
Active topics in Off-Topic
Moderators
meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Please tell me more alwetende, anders hebben we natuurlijk geen recht om het grappig te vindenBroken Balance wrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Wilde gok, cockney?Broken Balance wrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Net als jij het recht moet vinden om grappig te zijn.tommetjeuh wrote:Please tell me more alwetende, anders hebben we natuurlijk geen recht om het grappig te vindenBroken Balance wrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Ik weet niet of het ook Cockney heet maar ik hoor een paar Engelse studiegenoten zeggen dat het Geordie heet.
Beetje Newcastle en omgeving.
Cockney is het accent van de arbeidersklasse vooral in Noord Londen, dat is hetgeen het over gaat. Geordie (uit Newcastle / Tyneside) is echf kort op de Schotse grensBroken Balance wrote:Net als jij het recht moet vinden om grappig te zijn.tommetjeuh wrote:Please tell me more alwetende, anders hebben we natuurlijk geen recht om het grappig te vindenBroken Balance wrote:meeste mensen weten niet eens hoe dat engelse accent heet
Ik weet niet of het ook Cockney heet maar ik hoor een paar Engelse studiegenoten zeggen dat het Geordie heet.
Beetje Newcastle en omgeving.
-
A
geordie taal is de beste taal 
De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
Yallrite m8?Raven wrote:De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
How much? 50 quid? Ya 'eavin a laugh m8?Broken Balance wrote:Yallrite m8?Raven wrote:De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026

U wan sum? U hav no freens!Raven wrote:How much? 50 quid? Ya 'eavin a laugh m8?Broken Balance wrote:Yallrite m8?Raven wrote:De accenten van Londen en z'n slang zijn de beste.
Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
Ok mr. mod.Lyst wrote:Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
Jij lacht sowieso nooit.Lyst wrote:Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
Google : Funny Pics en plaats ze eventueel hier als je ze mist.Lyst wrote:Ken je mij dan?Funny pics aub
Lyst wrote:Ik lig helemaal dubbel hier. Not. Kunnen we weer terug gaan naar de grappige plaatjes?
+1
Aangezien het hier helemaal vol staat met uwotm8 enz. past dit filmpje hier wel.
View on YouTube
Ja, ik weet dat het geen afbeelding is.
View on YouTube
Ja, ik weet dat het geen afbeelding is.
Mauwen mauwen mauwen, maar post zelf dan eens een leuke picLyst wrote:Ken je mij dan?Funny pics aub