Dat was mooi.

Wat is hier precies grappig gaan?? Ik vat hem nietwrote:
Jij hebt wel vaak problemen met Youtube, Soundcloud en gif afbeeldingen of niet? Heb je soms kut internet?wrote:Ik zie alleen een stilstaand beeld. Vandaar mijn vorige post
Ik heb kut internetwrote:Jij hebt wel vaak problemen met Youtube, Soundcloud en gif afbeeldingen of niet? Heb je soms kut internet?wrote:Ik zie alleen een stilstaand beeld. Vandaar mijn vorige post
Nee komt ik gebruik heel vaak mijn telefoon en die heeft helaas nog wat beperkingen met name hier op HT helaas.wrote:Jij hebt wel vaak problemen met Youtube, Soundcloud en gif afbeeldingen of niet? Heb je soms kut internet?wrote:Ik zie alleen een stilstaand beeld. Vandaar mijn vorige post
Ja en practice moustache perfect!wrote:oefening baard kunst he
AUB zegwrote:oefening baard kunst he
ze krijgt wel meer dingen er gruwelijk ver in....wrote:Ze krijgt hem er trouwens wel gruwelijk ver in
Zo slecht dat ik moest lachen.wrote:Ja en practice moustache perfect!wrote:oefening baard kunst he
*EDIT* wel een hele slechte grap, nouja ik kan m niet meer verwijderen :')
Alsof jij daar ervaring mee hebtwrote:ze krijgt wel meer dingen er gruwelijk ver in....wrote:Ze krijgt hem er trouwens wel gruwelijk ver in
Met neuspeuteren? Ik denk van wel.wrote:Alsof jij daar ervaring mee hebtwrote:ze krijgt wel meer dingen er gruwelijk ver in....wrote:Ze krijgt hem er trouwens wel gruwelijk ver in