Dat was mooi.

Wat is hier precies grappig gaan?? Ik vat hem nietRaven wrote:
Jij hebt wel vaak problemen met Youtube, Soundcloud en gif afbeeldingen of niet? Heb je soms kut internet?sandervanbruggen wrote:Ik zie alleen een stilstaand beeld. Vandaar mijn vorige post
Ik heb kut internetThe Venator wrote:Jij hebt wel vaak problemen met Youtube, Soundcloud en gif afbeeldingen of niet? Heb je soms kut internet?sandervanbruggen wrote:Ik zie alleen een stilstaand beeld. Vandaar mijn vorige post
Nee komt ik gebruik heel vaak mijn telefoon en die heeft helaas nog wat beperkingen met name hier op HT helaas.The Venator wrote:Jij hebt wel vaak problemen met Youtube, Soundcloud en gif afbeeldingen of niet? Heb je soms kut internet?sandervanbruggen wrote:Ik zie alleen een stilstaand beeld. Vandaar mijn vorige post
Ja en practice moustache perfect!Distinctive wrote:oefening baard kunst he
AUB zegDistinctive wrote:oefening baard kunst he
ze krijgt wel meer dingen er gruwelijk ver in....Steffnov wrote:Ze krijgt hem er trouwens wel gruwelijk ver in
Zo slecht dat ik moest lachen.Nazale wrote:Ja en practice moustache perfect!Distinctive wrote:oefening baard kunst he
*EDIT* wel een hele slechte grap, nouja ik kan m niet meer verwijderen :')
Alsof jij daar ervaring mee hebtEn-er-gy wrote:ze krijgt wel meer dingen er gruwelijk ver in....Steffnov wrote:Ze krijgt hem er trouwens wel gruwelijk ver in
Met neuspeuteren? Ik denk van wel.Steffnov wrote:Alsof jij daar ervaring mee hebtEn-er-gy wrote:ze krijgt wel meer dingen er gruwelijk ver in....Steffnov wrote:Ze krijgt hem er trouwens wel gruwelijk ver in