Wel een geniale foto. 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Ik was filmpjes van TML aan het zien

Oh nee toch iemand heeft een telefoon met een gameboy cover.. 
Ik heb ook zo'n hoesje.Lyst wrote:Oh nee toch iemand heeft een telefoon met een gameboy cover..
Gebruik het hoesje niet vaak meer, was in het begin wel leuk
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Kakhiel. :')
Toch akelig, als de leukste pic op deze pagina een gevalletje optisch bedrag bij het voetbal is...
Steffnov wrote:Toch akelig, als de leukste pic op deze pagina een gevalletje optisch bedrag bij het voetbal is...
topic is een beetje drama de laatste paar dagen
Kunnen er dan ook weinig aan doen.AniThing wrote:Steffnov wrote:Toch akelig, als de leukste pic op deze pagina een gevalletje optisch bedrag bij het voetbal is...![]()
topic is een beetje drama de laatste paar dagen
-
S
Leuk dat je zelf zoveel input hebt man, appreciëren we.Steffnov wrote:Toch akelig, als de leukste pic op deze pagina een gevalletje optisch bedrag bij het voetbal is...
Ik draag graag mijn steentje bij.Spablauw wrote:Leuk dat je zelf zoveel input hebt man, appreciëren we.Steffnov wrote:Toch akelig, als de leukste pic op deze pagina een gevalletje optisch bedrag bij het voetbal is...
Knap hoe ze zo'n bericht leest, een grap bedenkt en plaatst en dat alles binnen een minuut.
Sommige mensen zitten 24/7 met hun mobiel in hun hand en hebben een gevoel voor humor.Lyst wrote:Knap hoe ze zo'n bericht leest, een grap bedenkt en plaatst en dat alles binnen een minuut.
En als het gephotoshopt is kan het ni grappig zijn... zuurpruimLyst wrote:Knap hoe ze zo'n bericht leest, een grap bedenkt en plaatst en dat alles binnen een minuut.
-
G
hardcoresjors wrote:Sommige mensen zitten 24/7 met hun mobiel in hun hand en hebben een gevoel voor humor.Lyst wrote:Knap hoe ze zo'n bericht leest, een grap bedenkt en plaatst en dat alles binnen een minuut.
Als zulke dingen voor opgezet zijn, vind ik er persoonlijk ook minder aan dan dat iemand er zomaar mee komt. Dan zal ik ook wel een zuurpruim zijnnielstil wrote:En als het gephotoshopt is kan het ni grappig zijn... zuurpruimLyst wrote:Knap hoe ze zo'n bericht leest, een grap bedenkt en plaatst en dat alles binnen een minuut.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Klopt!!patrickjeb wrote:Dan zal ik ook wel een zuurpruim zijn