Het is gewoon patatProject 141 wrote:Als de uiteindelijke uitslag hier Patat is sluit ik me er niet bij aan, het oude topic heeft al lang besloten dat het gewoon friet is..
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wij evolueren hier op een betere manier dan hardstyle doet.Project 141 wrote:Als de uiteindelijke uitslag hier Patat is sluit ik me er niet bij aan, het oude topic heeft al lang besloten dat het gewoon friet is..
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Nee, gewoon nee.Project 141 wrote:Als de uiteindelijke uitslag hier Patat is sluit ik me er niet bij aan, het oude topic heeft al lang besloten dat het gewoon friet is..
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
De uitslag is duidelijk nu.Project 141 wrote:Als de uiteindelijke uitslag hier Patat is sluit ik me er niet bij aan, het oude topic heeft al lang besloten dat het gewoon friet is..
Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissen 
Nee, en jullie met die dikke troep van je zeker welnielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissen
Belgische FRIET is lekkerder dan die dunne zooi hier in nederlandSteffnov wrote:Nee, en jullie met die dikke troep van je zeker welnielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissengimme a break
ga je schamenSteffnov wrote:Nee, en jullie met die dikke troep van je zeker welnielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissengimme a break
Dan verhuis je lekker een paar kilometer zuidelijker, mag je direct patat beledigen.wootum wrote:Belgische FRIET is lekkerder dan die dunne zooi hier in nederlandSteffnov wrote:Nee, en jullie met die dikke troep van je zeker welnielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissengimme a break
Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters janielstil wrote:ga je schamenSteffnov wrote:Nee, en jullie met die dikke troep van je zeker welnielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissengimme a break
Now I think of it...friet past best in dat rijtje
-
S
Want Nederland is beter dan VlaanderenSteffnov wrote: Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters jabesides, het is onze taal, hebben Vlamingen geen inspraak in. Anders gaan jullie lekker door om batterijen pillen te noemen, of julie achterlijke gebruik van het woord poepen.
Now I think of it...friet past best in dat rijtje
Ik kan dat o zo mooie brabant (vul willekeurige smilies in) toch niet verlatenSteffnov wrote:Dan verhuis je lekker een paar kilometer zuidelijker, mag je direct patat beledigen.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Wauw wat een zinsbouwSpablauw wrote:Want Nederland is beter dan VlaanderenSteffnov wrote: Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters jabesides, het is onze taal, hebben Vlamingen geen inspraak in. Anders gaan jullie lekker door om batterijen pillen te noemen, of julie achterlijke gebruik van het woord poepen.
Now I think of it...friet past best in dat rijtje![]()
![]()
Jullie 'Nederlands' is fucking lelijk echt niet gewoon.
-
S
Excuseert u mij, ik ga soms wat te snel over in mijn Facebook-taal/dialect.
Friet is kut, net als de regio's die carnaval vieren.
dat dacht ik ook, maar ga maar is carnaval vieren. een week lang zuipen zonder redenDakpan wrote:Friet is kut, net als de regio's die carnaval vieren.
Ja, maar als we jou als referentiepunt moeten gaan nemen...doe in ieder geval je best met voorbeelden te komen. Nu ben je net zo ongefundeerd als een religieSpablauw wrote:Want Nederland is beter dan VlaanderenSteffnov wrote: Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters jabesides, het is onze taal, hebben Vlamingen geen inspraak in. Anders gaan jullie lekker door om batterijen pillen te noemen, of julie achterlijke gebruik van het woord poepen.
Now I think of it...friet past best in dat rijtje![]()
![]()
Jullie 'Nederlands' is fucking lelijk echt niet gewoon.
Ah, verklaart direct waarom je het friet noemtwootum wrote:Ik kan dat o zo mooie brabant (vul willekeurige smilies in) toch niet verlatenSteffnov wrote:Dan verhuis je lekker een paar kilometer zuidelijker, mag je direct patat beledigen.Ik rij wel af en toe naar onze zuiderburen om daar lekkere dikke FRIET te eten!!
Dat heb ik niet bepaald, zo staat het nu eenmaal officieel vastgelegd in het grootste deel van Nederland.Project 141 wrote:Taalverkrachters?? Wie ben jij om te beslissen dat jouw taal de 'goede' is?
Ik kam jullie in je taalgebruik er mee over 1 kam...omdat het nu eenmaal zo is? Of wil je beweren dat jullie friet anders uitgesproken wordt? In de spelling zit het verschil nietProject 141 wrote:En waarom scheer je mensen die friet zeggen over een kam met belgen (no offense, belgen zijn awesome)?
You just couldn't let it go, could you...Project 141 wrote:Erg kortzichtig Stefan, heb jij soms ook een sponsorcontract met Aviko?
Heb nou al weer zin om friet te eten tijdens carnaval 
-
J
De patatjes in Postel 
ABN is ABN en die zeggen patat, en ik vind Fries en Urks nog makkelijker te verstaan dan Vlaams en de overige zuidelijke dialecten. En Friezen en Urkers zeggen tenminste patat.
Plus wij hebben RasPATAT. Uit het Noorden en dat is de lekkerste patat die er is.
Plus wij hebben RasPATAT. Uit het Noorden en dat is de lekkerste patat die er is.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Patat gvd lekker gvd! 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Broken Balance wrote:
Geen verkeerde keuze. Die wij hier bij de PATATboer hebben is ook echt geniaalHoofdcoach wrote:Broken Balance wrote:
Plus wij hebben RasPATAT. Uit het Noorden en dat is de lekkerste patat die er is.![]()
ik ga die supermarkt variant eens proberen, ben benieuwd
je doet nu alsof er alleen daar raspatat verkrijgbaar isBroken Balance wrote:ABN is ABN en die zeggen patat, en ik vind Fries en Urks nog makkelijker te verstaan dan Vlaams en de overige zuidelijke dialecten. En Friezen en Urkers zeggen tenminste patat.