Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 50 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago

Is het patat of friet?

Patat
105
47%
Friet
109
48%
Nee
11
5%

Total votes: 225

Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Project 141 wrote:Als de uiteindelijke uitslag hier Patat is sluit ik me er niet bij aan, het oude topic heeft al lang besloten dat het gewoon friet is..
Het is gewoon patat
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 21 hours ago
Project 141 wrote:Als de uiteindelijke uitslag hier Patat is sluit ik me er niet bij aan, het oude topic heeft al lang besloten dat het gewoon friet is..
Wij evolueren hier op een betere manier dan hardstyle doet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Nee, gewoon nee.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
De uitslag is duidelijk nu.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissen -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
nielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissen -.-
Nee, en jullie met die dikke troep van je zeker wel :lol: gimme a break
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 50 minutes ago
Steffnov wrote:
nielstil wrote:Nederlanders hebben gewoon het recht niet om hierover te beslissen -.-
Belgische FRIET is lekkerder dan die dunne zooi hier in nederland :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Steffnov wrote:
ga je schamen :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
wootum wrote:
Steffnov wrote:
Belgische FRIET is lekkerder dan die dunne zooi hier in nederland :drool:
Dan verhuis je lekker een paar kilometer zuidelijker, mag je direct patat beledigen.
nielstil wrote:
Steffnov wrote:
ga je schamen :cry:
Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters ja :sick: besides, het is onze taal, hebben Vlamingen geen inspraak in. Anders gaan jullie lekker door om batterijen pillen te noemen, of julie achterlijke gebruik van het woord poepen.

Now I think of it...friet past best in dat rijtje xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
tommetjeuh wrote:Ik zeg patat
S
Steffnov wrote: Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters ja :sick: besides, het is onze taal, hebben Vlamingen geen inspraak in. Anders gaan jullie lekker door om batterijen pillen te noemen, of julie achterlijke gebruik van het woord poepen.

Want Nederland is beter dan Vlaanderen :lol: :lol: :lol: Jullie 'Nederlands' is fucking lelijk echt niet gewoon.
Hardtraxx Crew
last seen 50 minutes ago
Steffnov wrote:Dan verhuis je lekker een paar kilometer zuidelijker, mag je direct patat beledigen.
Ik kan dat o zo mooie brabant (vul willekeurige smilies in) toch niet verlaten :cry: Ik rij wel af en toe naar onze zuiderburen om daar lekkere dikke FRIET te eten!!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Spablauw wrote:
Steffnov wrote: Ik schaam me dat ik in hetzelfde land woon als dit soort taalverkrachters ja :sick: besides, het is onze taal, hebben Vlamingen geen inspraak in. Anders gaan jullie lekker door om batterijen pillen te noemen, of julie achterlijke gebruik van het woord poepen.

Want Nederland is beter dan Vlaanderen :lol: :lol: :lol: Jullie 'Nederlands' is fucking lelijk echt niet gewoon.
Wauw wat een zinsbouw >.<
S
Excuseert u mij, ik ga soms wat te snel over in mijn Facebook-taal/dialect.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Friet is kut, net als de regio's die carnaval vieren.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Dakpan wrote:Friet is kut, net als de regio's die carnaval vieren.
dat dacht ik ook, maar ga maar is carnaval vieren. een week lang zuipen zonder reden xd
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Spablauw wrote:

Ja, maar als we jou als referentiepunt moeten gaan nemen...doe in ieder geval je best met voorbeelden te komen. Nu ben je net zo ongefundeerd als een religie
wootum wrote:
Steffnov wrote:Dan verhuis je lekker een paar kilometer zuidelijker, mag je direct patat beledigen.
Ik kan dat o zo mooie brabant (vul willekeurige smilies in) toch niet verlaten :cry: Ik rij wel af en toe naar onze zuiderburen om daar lekkere dikke FRIET te eten!!
Ah, verklaart direct waarom je het friet noemt :thumbup: Zo is het nu eenmaal bij onze zuiderburen. Ik neem je niets meer kwalijk, je weet niet beter.
Project 141 wrote:Taalverkrachters?? Wie ben jij om te beslissen dat jouw taal de 'goede' is?
Dat heb ik niet bepaald, zo staat het nu eenmaal officieel vastgelegd in het grootste deel van Nederland.
Project 141 wrote:En waarom scheer je mensen die friet zeggen over een kam met belgen (no offense, belgen zijn awesome)?
Ik kam jullie in je taalgebruik er mee over 1 kam...omdat het nu eenmaal zo is? Of wil je beweren dat jullie friet anders uitgesproken wordt? In de spelling zit het verschil niet
Project 141 wrote:Erg kortzichtig Stefan, heb jij soms ook een sponsorcontract met Aviko?
You just couldn't let it go, could you...
Hardtraxx Crew
last seen 50 minutes ago
Heb nou al weer zin om friet te eten tijdens carnaval :loving:
J
De patatjes in Postel :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ABN is ABN en die zeggen patat, en ik vind Fries en Urks nog makkelijker te verstaan dan Vlaams en de overige zuidelijke dialecten. En Friezen en Urkers zeggen tenminste patat.

Plus wij hebben RasPATAT. Uit het Noorden en dat is de lekkerste patat die er is.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Patat gvd lekker gvd! :corn:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Broken Balance wrote:
Plus wij hebben RasPATAT. Uit het Noorden en dat is de lekkerste patat die er is.
:drool: :drool: ik ga die supermarkt variant eens proberen, ben benieuwd
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Hoofdcoach wrote:
Broken Balance wrote:
:drool: :drool: ik ga die supermarkt variant eens proberen, ben benieuwd
Geen verkeerde keuze. Die wij hier bij de PATATboer hebben is ook echt geniaal :loving:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
Broken Balance wrote:ABN is ABN en die zeggen patat, en ik vind Fries en Urks nog makkelijker te verstaan dan Vlaams en de overige zuidelijke dialecten. En Friezen en Urkers zeggen tenminste patat.

je doet nu alsof er alleen daar raspatat verkrijgbaar is :D
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Image
Dit is een patat