Ja daarom juist, volgens mij zit er onder die bult friet ook een snack ?Dakpan wrote:Ziet er wel verdomd lekker uit.JEFSKIII wrote:Moet trouwens nog eens steppegras proberen, iemand zei dat dat wel een keer aan te raden was.
Iemand ervaring mee of dat smaakt?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
J
Dat lijkt me wel echt episch lekker 
-
J
Die friet in Postel, net over de grens. is anders ook heerlijk maar wel altijd druk daar. maar zeker aan te raden
Steppegras kun je bij ons Helmond ook eten maar moet daar toch maar eens voor naar Belgie gaan.
Steppegras kun je bij ons Helmond ook eten maar moet daar toch maar eens voor naar Belgie gaan.
1 keer geprobeerd (niet zelf besteld, maar ja, mevrouwtje kon niet alles op uiteraardJEFSKIII wrote:Moet trouwens nog eens steppegras proberen, iemand zei dat dat wel een keer aan te raden was.
Iemand ervaring mee of dat smaakt?
-
C
Postel's frietke! Jaaa, met belse mayo..JEFSKIII wrote:Die friet in Postel, net over de grens. is anders ook heerlijk maar wel altijd druk daar. maar zeker aan te raden
Als trouwens steppegras wil kun je ook in Valkenswaard terecht bij de Guinnizz
Icm met dit plaatje (en de vorige poll) lijkt het mij gewoon dat hier veel zuiderlingen/brabanders zitten, anders wint patat sowieso wel.SamdV wrote:Btw:
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
http://www.frietopia.nl/index.php?page= ... Steppegras
godverdomme lekker godverdomme
godverdomme lekker godverdomme

Stropatat
Ongeveer dezelfde size als frietchips
Steppegras is baaaaaaaas
Maken ze hier een kilometer of 2 verderop altijd, meest verkocht van heel dat restaurant geloof ik haha
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zometeen de raspatat van de c1000 proeveng 
-
S
Honger in Friet 
-
J
Heb het al anderhalve maand niet meer gehad als ik eerlijk moet zijn, word wel weer eens tijd dusSpablauw wrote:Honger in Friet
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
En big tastySpablauw wrote:Trek in Patat
Hier in het Noorden is het vooral patat
Friet vind ik gewoon niet klinken op een of andere manier....
Friet vind ik gewoon niet klinken op een of andere manier....
Misschien omdat patat op zich zelf al stom klinkt.Hoofdcoach wrote:Wat dan wel? Patatsaus klinkt stomTiMOTHYb wrote:Nee dat mag dan ook niet.Hoofdcoach wrote:Maar ik zeg wel frietsaus![]()
FRIET
Frietke? opnieuw op cursus Brabants jij.Chris Two wrote:Postel's frietke! Jaaa, met belse mayo..JEFSKIII wrote:Die friet in Postel, net over de grens. is anders ook heerlijk maar wel altijd druk daar. maar zeker aan te raden
Als trouwens steppegras wil kun je ook in Valkenswaard terecht bij de Guinnizz
Friet(en/jes) vind ik zo fucking kinderachtig en/of gay klinken.
Bij ons in Drenthe zeggen ze petat'n (ja met een e en zo schrijven ze t ook)
Bij ons in Drenthe zeggen ze petat'n (ja met een e en zo schrijven ze t ook)
-
J
Ik straks in de trein zat en er dan iemand voorbij loopt met friet, en die geur dan blijft hangen. 
Same here, die geur doet t m.Project 141 wrote:Altijd als ik moet wachten op het station is het eerste wat in me op komt Patat gaan halen bij de SmullersJEFSKIII wrote:Ik straks in de trein zat en er dan iemand voorbij loopt met Patat, en die geur dan blijft hangen.
In The Hobbit stond er bij "chips" gewoon frieten bij de ondertitels. Lijkt me een duidelijke zaak dan.
Balen voor je, want bij ons stond er toch echt patat 
-
S
Effe gegoogeld:
Friet

Patat

Friet

Patat