Defqon, zondagochtend op de camping. Deed gewoon pijn en de geur die eraf kwam... Assad zou er wel raad mee weten
. Was ook een mooie lange paling van ongeveer 20 cm.
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Ik volgens mij ook nog nooit. Gewoon tegenhouden en lekker thuis poepen.Exterkate wrote:Ik hoef gewoon nooit. Kan moeilijk gaan zitten als ik niet moetErikZ wrote:Hoe heb jij dan in godsnaam een leuk festivalExterkate wrote:Heb serieus in de afgelopen vier jaar nog nergens gescheten op een feest.
Gisteren op Dominator moest ik er toch aan geloven. Gelukkig stond ik bij een dixie te wachten die redelijk schoon was voor het tijdstip, dus gentleman als ik ben 2 vrouwen even voor laten gaan. Volgens mij nog nooit zo snel klaar geweest. Het was echt zitten, duwen, vegen en klaar.
Iemand nog leuke schijt verhalen?
Gr
Gr
Ik heb gisteren gepoept, was niet zo'n feest. Thuis btw. nvm.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 5 days ago
Qlimax nu
2x tijdens The Opposition. Helaas was het feest op -1 en geen bereik, anders had ik live een verslagje getypt. Nu is de spanning er een beetje af.
Afgelopen Qlimax ook m'n eerste feestbolus gedeponeerd. Timing was wel apart want mn eerste kwartje klapte erin, dus dat was wel effe spacen in dat hokje. Overigens niet als vervelend ervaren. De stoelgang zelf verliep vrij soepel en ik hoefde verder ook slechts een keer te vegen. Al met al een zeer positieve ervaring.Sjaakie P wrote:Qlimax nu
TL;DR: Tot zover kan ik dus kakken met pillen op wel aanraden.
-
SHardtraxxer
- last seen 5 days ago
Angerfist - Creed Of Chaos, iets te veel energy drink op
Aje moe kakn, moe je kanknSjaakie P wrote:Angerfist - Creed Of Chaos, iets te veel energy drink op
-
SHardtraxxer
- last seen 5 days ago
Wa moe da moeGrim wrote:Aje moe kakn, moe je kanknSjaakie P wrote:Angerfist - Creed Of Chaos, iets te veel energy drink op
(ohja en iets over een kutpauw)
Energy drink zorgde er bij mij juist voor dat het de verkeerde kant op werkte. Lekker de laatste uurtjes voor me uit staan staren.
Natuurlijk ook een mooie bruine gerold anders was ik niet in dit topic terecht gekomen.
Natuurlijk ook een mooie bruine gerold anders was ik niet in dit topic terecht gekomen.
We love the 90's @ Goffertpark 2015, toen was ik me toch aan de racekak.. man man man
Security kwam op een gegeven moment aankloppen en bij het verlaten van toilet begonnen ze me van top tot teen te fouilleren
Security kwam op een gegeven moment aankloppen en bij het verlaten van toilet begonnen ze me van top tot teen te fouilleren
Live vanaf Reminder. Een versprokkelde drol, die zeer 'smooth' uit de anus gleed. Het aroma is echter erg sterk!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Volgende keer graag een fotoverslag!Joey wrote:Live vanaf Reminder. Een versprokkelde drol, die zeer 'smooth' uit de anus gleed. Het aroma is echter erg sterk!
Alvast sterkte gewenst aan de personen na jou!Joey wrote:Live vanaf Reminder. Een versprokkelde drol, die zeer 'smooth' uit de anus gleed. Het aroma is echter erg sterk!
Op Reminder lag er een naksleutel in de wc-pot. Ik ben benieuwd hoe die persoon is binnen geraakt
De wc's waren wel dik in orde hier. Ik geef drie sterren ***
De wc's waren wel dik in orde hier. Ik geef drie sterren ***
Live verslag vanuit de plee in Arnhem op TCC. Het begin gaat best moeizaam maar de rest gaat vlot. Al bij al tevreden. 
Benieuwd of Buzzlightyear ook dit jaar naar Defqon gaat. 
Dit is het belangrijkste topic van Hardtraxx de komende dagen.
Overigens typ ik dit bericht vanuit de wc thuis. Laatste keer fatsoenlijk een bruine labrador draaien.
Op defqon gaat het toch nooit zo soepel als thuis.
Overigens typ ik dit bericht vanuit de wc thuis. Laatste keer fatsoenlijk een bruine labrador draaien.
Op defqon gaat het toch nooit zo soepel als thuis.
Het is zo koud dat ik 'm amper kan ontspannen en ik krijg daardoor het idee dat ik nu maar half werk aan het leveren ben op camping 6.
Mijn buurman trompetter er lekker op los trouwens.
Mijn buurman trompetter er lekker op los trouwens.
Momenteel zit ik te schijten op een vieze dixie bij de main maar ik moest gewoon keihard poepen door brennan heart en tijdens strandje maximaal kroop de otter zo uit de poepert.
Oja 7e keer inmiddels dit weekend groetjes
Oja 7e keer inmiddels dit weekend groetjes
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Haha ik ga stuk hier!
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Tijdens Demi Kanon toch snel even gebruik gemaakt van de wc bij de Blue op Defqon gisteren
.