Loudness
Als je toch 50cent per wc bezoek moet betalen kun je er ook maar beter even van genieten
Als je toch 50cent per wc bezoek moet betalen kun je er ook maar beter even van genieten
Voor mij was dit wel een optieoostzaner wrote:The Qontinent. 4 dagen lang je schijt ophouden is geen optie.
Pff ja, mac voor een feest is echt niet goed voor je ofzo.wootum wrote:Q-Base dit jaar. Waren van te voren naar de Mac geweest en ik kreeg me toch een buikpijn.
Wat een topic trouwens
vraag maar aan koen.Banaanslak wrote:Pff ja, mac voor een feest is echt niet goed voor je ofzo.wootum wrote:Q-Base dit jaar. Waren van te voren naar de Mac geweest en ik kreeg me toch een buikpijn.
Wat een topic trouwens
dan moet je um sluitenG1LL wrote:Zoveelste onzintopic...
Don't give a shit.G1LL wrote:Zoveelste onzintopic...
Nice one! :')Parvuz wrote:Don't give a shit.G1LL wrote:Zoveelste onzintopic...
Dansen?the sidespinnars wrote:ik kijk in dit topic en ik moet gelijk ........
je papegaai leren skeeleren?the sidespinnars wrote:ik kijk in dit topic en ik moet gelijk ........
Racekakken?the sidespinnars wrote:ik kijk in dit topic en ik moet gelijk ........
HAHHAHAHp-stylez wrote:Bij Mysteryland zat het scheit op de pot, in het wcpapier bakje, op de grond, overal .. leek wel alsof iedereen een zo goed mogelijk plekje had opgezocht.. Ging er heen om te pissen, omdat het bij de bakken stervesdruk was..