Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Schijtverhaal


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:08 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Als je moet, dan moet je xd

Nice. Het is 11 tegen 11!! De bal is rond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:07 
 
Hardtraxxer

Nog nooit op een feest of festival scheten *klopt af*

Ook altijd fijn om te schijten alvorens naar een feest te gaan, weet ik dat ik me daar iig geen zorgen over hoef te maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Skribbler schreef:
Als je moet, dan moet je xd

Nice. Het is 11 tegen 11!! De bal is rond!

Haha, ik bedoel dat ik het niet op ga houden als ik moet, slimmerik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
Nog nooit op een feest of festival scheten *klopt af*

Ook altijd fijn om te schijten alvorens naar een feest te gaan, weet ik dat ik me daar iig geen zorgen over hoef te maken :whistle:


facking leuk juist(vooral op festivals), in een Dixie, alleen de bas horen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb volgens mij nog nooit op een feest gescheten. De middag/ochtend ervoor moet ik meestal wel 2-3 keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn meest memorabele keer schijten op een festival was vorig jaar op Dominator.
In de enorme hitte zat ik daar, met flinke koppijn. In die fucking Dixie waarin de temperaturen opliepen tot 45 graden celsius zat ik te persen alsof mijn leven er van af hing. Het was zo warm dat mijn zweet en schijt verstrengeld raakte en echt gewoon vieze drab was wat afwisselend licht- en donkerbruin was. Ik zal nooit meer het gezicht vergeten van die mensen die stonden te wachten. Kwam er echt uit alsof ik een enorme strijd geleverd had. Ik voelde me wel gelijk 5 kilo lichter, maar denk dat dat meer zweet was dan schijt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:58 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol:
Zal wel flink opgelucht hebben denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic :lol:
Zelf moet ik ook wel best vaak gaan. Geweest op The Qontinent, Last World, Reverze, Bassleader, Hard Bass en nog wat kleinere feesten.
The Qontinent was vrij smerig op die dixies, vooral op de camping. Het beste wat je kan doen is wachten tot ze die potten net hebben leeg gezogen. Zo mooi om als eerste je ingewanden te ledigen in een propere wc. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondags op de decibel camping, alleen het kinderpotje was vrij, en die was, net als alle andere WC's, enorm smerig. Moest m'n lul de hele tijd vast houden anders kwam ie in de pot tegen de wc aan. En de drol was steenhard en moest er van m'n darmen blijkbaar dwars uit. Ranzig en pijnlijk was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik moet meestal op het begin ff schijten en dan de hele dag/nacht niet meer. Wel chill aangezien de dixies dan nog niet overladen zijn met pis, kak, kots en dergelijken. Alleen wel een keer gehad dat het wc papier op was (waar ik dus te laat achter kwam), dus toen ben ik er uitgegaan en heb ik gewacht tot een andere dixie open ging bij een fucking drukke wc. Dus dat was wel vrij awkward. Verder gewoon lekker van je af schijten als je moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
:lol: :lol:
Zal wel flink opgelucht hebben denk ik?

Dat luchtte inderdaad flink op. Kon toen eindelijk fatsoenlijk losgaan ipv onder de bomen aan het water te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Zondags op de decibel camping, alleen het kinderpotje was vrij, en die was, net als alle andere WC's, enorm smerig. Moest m'n lul de hele tijd vast houden anders kwam ie in de pot tegen de wc aan. En de drol was steenhard en moest er van m'n darmen blijkbaar dwars uit. Ranzig en pijnlijk was het.


Dat kinderpotje ja. Wat een drama was dat zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie kan er Loudness Klogebouw 2015 aan het lijstje toevoegen? :cool:

Enkele keren het gevoel gehad dat ik moest gaan maar vanwege het lange wachten toch maar opgehouden en thuis rustig gegaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik bij de wc's beneden peop op de grond zag liggen ben ik maar omgedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Wie kan er Loudness Klogebouw 2015 aan het lijstje toevoegen? :cool:

Enkele keren het gevoel gehad dat ik moest gaan maar vanwege het lange wachten toch maar opgehouden en thuis rustig gegaan. :D


Ik dacht ook meerdere malen dat ik mijn poepdebuut moest maken op een feest. Maar het was al bijna het einde van het feest en door de gedachte alleen al aan die wc's op dat tijdstip heb ik het maar ingehouden en ben ik nog steeds feestpoepmaagd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:36 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Grim schreef:
Wie kan er Loudness Klogebouw 2015 aan het lijstje toevoegen? :cool:

Enkele keren het gevoel gehad dat ik moest gaan maar vanwege het lange wachten toch maar opgehouden en thuis rustig gegaan. :D


Ik dacht ook meerdere malen dat ik mijn poepdebuut moest maken op een feest. Maar het was al bijna het einde van het feest en door de gedachte alleen al aan die wc's op dat tijdstip heb ik het maar ingehouden en ben ik nog steeds feestpoepmaagd :innocent:


'poepdebuut' en 'feestpoepmaagd' :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Nog nooit op een feest of festival scheten *klopt af*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen vorig jaar 1x op de Defqon camping, in de nacht van zaterdag op zondag. Wc's waren volgens mij schoongemaakt want de betreffende plee was vrijwel helemaal schoon. Toch voor de zekerheid (en voor mijn smetvrees) de wc bril maar even voorzien van een stevige dosis pleepapier, voordat ik de grote boodschap ging doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jullie schijten best veel als je er al 11 pagina's mee weet te vullen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 20:11 
 

Uberhout schreef:
Alleen vorig jaar 1x op de Defqon camping, in de nacht van zaterdag op zondag. Wc's waren volgens mij schoongemaakt want de betreffende plee was vrijwel helemaal schoon. Toch voor de zekerheid (en voor mijn smetvrees) de wc bril maar even voorzien van een stevige dosis pleepapier, voordat ik de grote boodschap ging doen.

Doe ik bijna overal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Uberhout schreef:
Alleen vorig jaar 1x op de Defqon camping, in de nacht van zaterdag op zondag. Wc's waren volgens mij schoongemaakt want de betreffende plee was vrijwel helemaal schoon. Toch voor de zekerheid (en voor mijn smetvrees) de wc bril maar even voorzien van een stevige dosis pleepapier, voordat ik de grote boodschap ging doen.

Doe ik bijna overal :P


Als ik tijdens normaal uitgaan moet schijten pas ik meestal de 'zweef-tactiek' toe. Al moet je reactievermogen niet te erg verslapt zijn, want dan backfired de drol door middel van een 'plons'.
En als ik moet betalen voor een smerige wc, dan mik ik hem netjes naast de pot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Als ik tijdens normaal uitgaan moet schijten pas ik meestal de 'zweef-tactiek' toe. Al moet je reactievermogen niet te erg verslapt zijn, want dan backfired de drol door middel van een 'plons'.
En als ik moet betalen voor een smerige wc, dan mik ik hem netjes naast de pot.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe het gevoel gehad dat ik moest schijten maar helaas Q-Base 2015 niet aan het lijstje kunnen toevoegen. :(
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic