Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hard4Us wrote:Schijtverhaal
:lol: :lol: :lol:
J
:lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
The Skribbler wrote:Als je moet, dan moet je xd
Nice. Het is 11 tegen 11!! De bal is rond!
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Nog nooit op een feest of festival scheten *klopt af*

Ook altijd fijn om te schijten alvorens naar een feest te gaan, weet ik dat ik me daar iig geen zorgen over hoef te maken :whistle:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
TiMOTHYb wrote:
The Skribbler wrote:Als je moet, dan moet je xd
Nice. Het is 11 tegen 11!! De bal is rond!
Haha, ik bedoel dat ik het niet op ga houden als ik moet, slimmerik xd
A
Youri! wrote:Nog nooit op een feest of festival scheten *klopt af*

Ook altijd fijn om te schijten alvorens naar een feest te gaan, weet ik dat ik me daar iig geen zorgen over hoef te maken :whistle:
facking leuk juist(vooral op festivals), in een Dixie, alleen de bas horen :yay:
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Ik heb volgens mij nog nooit op een feest gescheten. De middag/ochtend ervoor moet ik meestal wel 2-3 keer xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Mijn meest memorabele keer schijten op een festival was vorig jaar op Dominator.
In de enorme hitte zat ik daar, met flinke koppijn. In die fucking Dixie waarin de temperaturen opliepen tot 45 graden celsius zat ik te persen alsof mijn leven er van af hing. Het was zo warm dat mijn zweet en schijt verstrengeld raakte en echt gewoon vieze drab was wat afwisselend licht- en donkerbruin was. Ik zal nooit meer het gezicht vergeten van die mensen die stonden te wachten. Kwam er echt uit alsof ik een enorme strijd geleverd had. Ik voelde me wel gelijk 5 kilo lichter, maar denk dat dat meer zweet was dan schijt. :')
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
:lol: :lol:
Zal wel flink opgelucht hebben denk ik?
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dit topic :lol:
Zelf moet ik ook wel best vaak gaan. Geweest op The Qontinent, Last World, Reverze, Bassleader, Hard Bass en nog wat kleinere feesten.
The Qontinent was vrij smerig op die dixies, vooral op de camping. Het beste wat je kan doen is wachten tot ze die potten net hebben leeg gezogen. Zo mooi om als eerste je ingewanden te ledigen in een propere wc. :cool:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Zondags op de decibel camping, alleen het kinderpotje was vrij, en die was, net als alle andere WC's, enorm smerig. Moest m'n lul de hele tijd vast houden anders kwam ie in de pot tegen de wc aan. En de drol was steenhard en moest er van m'n darmen blijkbaar dwars uit. Ranzig en pijnlijk was het.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Ik moet meestal op het begin ff schijten en dan de hele dag/nacht niet meer. Wel chill aangezien de dixies dan nog niet overladen zijn met pis, kak, kots en dergelijken. Alleen wel een keer gehad dat het wc papier op was (waar ik dus te laat achter kwam), dus toen ben ik er uitgegaan en heb ik gewacht tot een andere dixie open ging bij een fucking drukke wc. Dus dat was wel vrij awkward. Verder gewoon lekker van je af schijten als je moet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
DJ_Tim wrote::lol: :lol:
Zal wel flink opgelucht hebben denk ik?
Dat luchtte inderdaad flink op. Kon toen eindelijk fatsoenlijk losgaan ipv onder de bomen aan het water te zitten.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Delt-A wrote:Zondags op de decibel camping, alleen het kinderpotje was vrij, en die was, net als alle andere WC's, enorm smerig. Moest m'n lul de hele tijd vast houden anders kwam ie in de pot tegen de wc aan. En de drol was steenhard en moest er van m'n darmen blijkbaar dwars uit. Ranzig en pijnlijk was het.
Dat kinderpotje ja. Wat een drama was dat zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Wie kan er Loudness Klogebouw 2015 aan het lijstje toevoegen? :cool:

Enkele keren het gevoel gehad dat ik moest gaan maar vanwege het lange wachten toch maar opgehouden en thuis rustig gegaan. :D
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Toen ik bij de wc's beneden peop op de grond zag liggen ben ik maar omgedraaid.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Grim wrote:Wie kan er Loudness Klogebouw 2015 aan het lijstje toevoegen? :cool:

Enkele keren het gevoel gehad dat ik moest gaan maar vanwege het lange wachten toch maar opgehouden en thuis rustig gegaan. :D
Ik dacht ook meerdere malen dat ik mijn poepdebuut moest maken op een feest. Maar het was al bijna het einde van het feest en door de gedachte alleen al aan die wc's op dat tijdstip heb ik het maar ingehouden en ben ik nog steeds feestpoepmaagd :innocent:
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Chroman wrote:
Grim wrote:Wie kan er Loudness Klogebouw 2015 aan het lijstje toevoegen? :cool:

Ik dacht ook meerdere malen dat ik mijn poepdebuut moest maken op een feest. Maar het was al bijna het einde van het feest en door de gedachte alleen al aan die wc's op dat tijdstip heb ik het maar ingehouden en ben ik nog steeds feestpoepmaagd :innocent:
'poepdebuut' en 'feestpoepmaagd' :loving:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Youri! wrote:Nog nooit op een feest of festival scheten *klopt af*
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Alleen vorig jaar 1x op de Defqon camping, in de nacht van zaterdag op zondag. Wc's waren volgens mij schoongemaakt want de betreffende plee was vrijwel helemaal schoon. Toch voor de zekerheid (en voor mijn smetvrees) de wc bril maar even voorzien van een stevige dosis pleepapier, voordat ik de grote boodschap ging doen.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
jullie schijten best veel als je er al 11 pagina's mee weet te vullen xd
B
Uberhout wrote:Alleen vorig jaar 1x op de Defqon camping, in de nacht van zaterdag op zondag. Wc's waren volgens mij schoongemaakt want de betreffende plee was vrijwel helemaal schoon. Toch voor de zekerheid (en voor mijn smetvrees) de wc bril maar even voorzien van een stevige dosis pleepapier, voordat ik de grote boodschap ging doen.
Doe ik bijna overal :P
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
bloemkool wrote:
Uberhout wrote:Alleen vorig jaar 1x op de Defqon camping, in de nacht van zaterdag op zondag. Wc's waren volgens mij schoongemaakt want de betreffende plee was vrijwel helemaal schoon. Toch voor de zekerheid (en voor mijn smetvrees) de wc bril maar even voorzien van een stevige dosis pleepapier, voordat ik de grote boodschap ging doen.
Doe ik bijna overal :P
Als ik tijdens normaal uitgaan moet schijten pas ik meestal de 'zweef-tactiek' toe. Al moet je reactievermogen niet te erg verslapt zijn, want dan backfired de drol door middel van een 'plons'.
En als ik moet betalen voor een smerige wc, dan mik ik hem netjes naast de pot.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Uberhout wrote:Als ik tijdens normaal uitgaan moet schijten pas ik meestal de 'zweef-tactiek' toe. Al moet je reactievermogen niet te erg verslapt zijn, want dan backfired de drol door middel van een 'plons'.
En als ik moet betalen voor een smerige wc, dan mik ik hem netjes naast de pot.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Af en toe het gevoel gehad dat ik moest schijten maar helaas Q-Base 2015 niet aan het lijstje kunnen toevoegen. :(