En stel dat je met je vriendin 2 weken op vakantie gaat?mrazura wrote:Gewoon pilletje slikken ervoor. Toen ik nog een relatie had nam ik die voor elk weekend zodat ik bij mn vriendin niet keihard hoefde te scheitenurbandesigner wrote:Das zo kut, je schijt inhouden...Dinsdag als ik thuis kwam kon mn mama overigens wel huilen
Active topics in Off-Topic
Moderators
niet etennielstil wrote:En stel dat je met je vriendin 2 weken op vakantie gaat?mrazura wrote:Gewoon pilletje slikken ervoor. Toen ik nog een relatie had nam ik die voor elk weekend zodat ik bij mn vriendin niet keihard hoefde te scheitenurbandesigner wrote:Das zo kut, je schijt inhouden...Dinsdag als ik thuis kwam kon mn mama overigens wel huilen
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
mrazura wrote:Gewoon pilletje slikken ervoor. Toen ik nog een relatie had nam ik die voor elk weekend zodat ik bij mn vriendin niet keihard hoefde te scheitenurbandesigner wrote:Das zo kut, je schijt inhouden...Dinsdag als ik thuis kwam kon mn mama overigens wel huilen
-
E
d.m.v. een buttplugBanaanslak wrote:Damn, heb jij op qontinent 4 dagen je schijt opgehouden?Ruubiie wrote:hmm, ik nergens nog tot nu toehouden zo
Kan Try Before You Die hier wel aan toevoegen.. De uitvinder van de toiletten heeft echt mijn avond gered, of die van de ochtend van de schoonmaakploeg die het anders in een hoekje op moest dwijlen.. (
)
-
D
wat ben ik blij dat ik nog nooit op een feest heb hoeven schijten, lijkt me echt smerig maar als ik het doe.. dan doe ik wcpapier op de wcbril zodat ik tenminste schoon zit 
Nog nooit gedaan
Wel heel vaak gehad dat ik fucking nodig moest, maar gewoon inhouden jwz....

Wel heel vaak gehad dat ik fucking nodig moest, maar gewoon inhouden jwz....
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Defqon 2009. Wc's achter de blue. Was al rond uur of 12/13.. Stront werd uit m'n kont geblazen van het gedreun xD
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Oja thrillogy ff toevoegen, best vaak
maarja Q-base ook dus kan eigenlijk elk feest wel toevoegen haha
-
C
nog steeds nooit hoeven schijten op een feest...
wel altijd 10x in een uur voor een feest ofzo
wel altijd 10x in een uur voor een feest ofzo
Ik moest wel een keer, maar dat was tijdens de afsluiting.
Naderhand moest ik fucking nodig, dus deed ik het maar @ de parkeerplaats, dus technisch niet op het feest.
Naderhand moest ik fucking nodig, dus deed ik het maar @ de parkeerplaats, dus technisch niet op het feest.
Olijfboompje wrote:Ik vind het fijn dat je dit in stand houdt.mandy wrote:Mooie vrouwen poepen niet
Feestfabriek
Emporium 2011
Defqon 2011
Decibel 2011
Q-base 2011
Het is echt sinds dit jaar dat ik moet schijten op feesten. Weet niet waar dat door komt..
Emporium 2011
Defqon 2011
Decibel 2011
Q-base 2011
Het is echt sinds dit jaar dat ik moet schijten op feesten. Weet niet waar dat door komt..
Dit is wel het mooiste topic op HT
Ik nog nooit, ook nooit gemoeten tot nu toe..
Ik nog nooit, ook nooit gemoeten tot nu toe..
Alleen op TQ 1x
. Gewoon schijten vantevoren, dan heb je niks geen last. Maar hoe de fuck kan je 3 dagen je kak ophouden, wat een onzin 
Wtf ik moet gewoon bijna elk feest
spanning ofzo :p
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Like a bossDraidy wrote:lekker erboven hangen
Alleen is klote als het lang duurt, krijg je kramp in je poten van niet normaal
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Hahaha nou mij is het gelukt hoor!!oostzaner wrote:The Qontinent. 4 dagen lang je schijt ophouden is geen optie.
-
T
Daveytl wrote:Nog nooit gedaan![]()
![]()
Wel heel vaak gehad dat ik fucking nodig moest, maar gewoon inhouden jwz....![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Op de camping was het een ramp, maar je moest gaan bij die toiletten op het festivalterrein nog toen het maar net begon (zaterdag of zondag), wc's waren dan properM-arijn wrote:Hahaha nou mij is het gelukt hoor!!oostzaner wrote:The Qontinent. 4 dagen lang je schijt ophouden is geen optie.op de terugweg in de mac maar zitten schijten want daar was het echt ranzig
Ik schijt maar 1x in de 2 dagen dus als ik van te voren ga lukt het me wel de avond vol te houde 
-
C
Eindelijk eentje die ik er aan toe mag voegen..
Qlimax 2011..
rond kwart over 9 meteen ff goed gezeten... had last van me maag
Qlimax 2011..
rond kwart over 9 meteen ff goed gezeten... had last van me maag
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ik ook echt nog nooit, wel aantal flink zitten ruften in de zalen 
Mooi als dan een maat je aankijkt met zon smerige kop, en dan zelf vies lachen
Mooi als dan een maat je aankijkt met zon smerige kop, en dan zelf vies lachen