Je bent niet de enigeProject 141 wrote:Ga mijn best doenZenda wrote:Graag, dan ben ik kampioen waarschijnlijkProject 141 wrote:Doelstelling 10de, sta nu vast op de 4de plek, primaaa. Nu op de laatste speeldag alleen Rob nog ff verslaanHeb er speciaal een trainingskampje voor bewaard!
not
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Doelstelling gehaald. Vanaaf laatste wedstrijd tegen Arsenal. Directe strijd om de 12de plek
Dat wordt dus oppassen voor RobbedoesChris Two wrote: Je bent niet de enige
-
C
En toen won ik met 4-0Project 141 wrote:Doelstelling 10de, sta nu vast op de 4de plek, primaaa. Nu op de laatste speeldag alleen Rob nog ff verslaan
Kampioen dus
wel leuk doelsaldo
Eindlijst:

-
A
Nieuwe tactiek was niet veel soeps, volgende keer beter
5e, moest 16e worden, top!
Wie start er eentje/waar ?
Wie start er eentje/waar ?
-
C
spanje iemand?
kan competitie wel aanmaken
-
A
Real MadridChris Two wrote:spanje iemand?
-
C
Barca
Competitie nummer
4106836
Competitie nummer
4106836
-
A
Aangevraagd!
-
C
Geaccepteerd
Ik ben het type dat na 2x berichten je eruit knikt na 3 dagen inactief.
dus je hebt 5 dagen
Ik ben het type dat na 2x berichten je eruit knikt na 3 dagen inactief.
dus je hebt 5 dagen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Aangevraagd voor Atletico Madrid
Aangevraagd voor Sevilla en meteen even beginpost aangepast
-
C
Was QPR niet Project?SkiggyRapz18 wrote:Aangevraagd voor Sevilla en meteen even beginpost aangepast
-
C
beide geaccepteerd
wie is Ketaboy?
wie is Ketaboy?
-
A
-
K
Wie heeft me toegevoegd onder corso99
ik ben ketaboy
ik ben ketaboy
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Dat ben ik, maar ik heb dus per ongeluk al bij een ander team een contract aangenomenChris Two wrote:beide geaccepteerd
wie is Ketaboy?
-
C
Hoe bedoel je?Jurheinen wrote:Dat ben ik, maar ik heb dus per ongeluk al bij een ander team een contract aangenomenChris Two wrote:beide geaccepteerd
wie is Ketaboy?kan ik dit nog terug draaien? Of moet ik dan een nieuw account aanmaken?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Net zoals ik het zeg, heb per ongeluk een contract aangenomen bij FC Utrecht in een of andere random kutcompetitie.
-
C
kun je gewoon ontslag nemenJurheinen wrote:Net zoals ik het zeg, heb per ongeluk een contract aangenomen bij FC Utrecht in een of andere random kutcompetitie.
Aangevraagd, kijk nog wel welk team 
-
C
je zit erinZenda wrote:Aangevraagd, kijk nog wel welk team
Dit heb ik zojuist dus ook gehadChris Two wrote:kun je gewoon ontslag nemenJurheinen wrote:Net zoals ik het zeg, heb per ongeluk een contract aangenomen bij FC Utrecht in een of andere random kutcompetitie.
Ik maak gewoon even een nieuw account aan en die noem ik gewoon Fuzzylogic, gebruik ik dan appart voor Hardtraxx competities
Heb geen zin om te wachten tot ik ontslag kan nemen
Edit: Nieuw account (Fuzzylogic), aangevraagd voor Rayo Vallecano.
-
C
ook jij zit erinFuzzylogic wrote:Dit heb ik zojuist dus ook gehadChris Two wrote:kun je gewoon ontslag nemenJurheinen wrote:Net zoals ik het zeg, heb per ongeluk een contract aangenomen bij FC Utrecht in een of andere random kutcompetitie.![]()
Ik maak gewoon even een nieuw account aan en die noem ik gewoon Fuzzylogic, gebruik ik dan appart voor Hardtraxx competities
Heb geen zin om te wachten tot ik ontslag kan nemen
Edit: Nieuw account (Fuzzylogic), aangevraagd voor Rayo Vallecano.