Iedereen heeft toch nu een team? Niet zeiken maar voetballen.Wout1997 wrote:Das kut had liever een geslotenRamirez wrote:Inschrijving is openbaar dus dat kan goed!patrickjeb wrote:Zitten er nu alleen maar HT'ers in of ook andere?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Had je beter gesloten kunnen houden eigenlijk, laatste dag gaat hij toch wel openbaar als we niet genoeg man hadden. Beetje jammer eigenlijk..Ramirez wrote:Iedereen heeft toch nu een team? Niet zeiken maar voetballen.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik ben De Graafschap dus zet mij er ook maar bij
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Wout1997 wrote:
NEK geworden.
voeg ff aan de beginpost toe wie wie is
Degradatieeeeeeee jalalalalahardstyle007 wrote:Ik ben De Graafschap dus zet mij er ook maar bij
11 in totaal hea, niet alleen van jou club 
-
C
Ik zit erin, welliswaar geen PSV maar FC Utrecht, want welke lamlul heeft PSV gepakt?
De moderator heeft hem op openbaar laten staan.. Iedereen kon er dus gewoon in..Chris Two wrote:Ik zit erin, welliswaar geen PSV maar FC Utrecht, want welke lamlul heeft PSV gepakt?
Mensen al tijd niet meer OSM gedaan maar zit toch in de competitie, watch out for Roda JC... LIMBO POWERRRR!!!! 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
@ Beginpost: Ik zit er ook in hoor
Gewoon onder deze naam.. Met Heracles
Last edited by Uberhout on 13 Apr 2012 10:46, edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
De competitie is vol! 
-
UHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Sowieso 15 HT'ers.. 'hardstyle007' heeft de Graafschap en ik heb Heraclespatrickjeb wrote:13 van HT dus en 5 andere?
Aah okeUberhout wrote:Sowieso 15 HT'ers.. 'hardstyle007' heeft de Graafschap en ik heb Heracles
Feijenoord, VVV en PSV zijn dus van andere
Edit: VVV is HDHessel, ook van HT, andere 2 niet..
Feijenoord is ene marianthebest en PSV is Mopedro
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Morgen Excelsior aanpakken!
Eerste 3punten scoren 
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Morgen openen tegen Ajax.
Dat wordt dus gewoon 3 punten voor RKC
Dat wordt dus gewoon 3 punten voor RKC
-
C
Openen tegen Nac, ondertussen trainingsvelden upgraden en + 3's behalen met mijn jonkies..
En ff financiele hulp aanvragen en dan goed keepertje scouten
Ik zal jou eens een poepie laten ruikenKaasboer wrote:Morgen Excelsior aanpakken!Eerste 3punten scoren
-
KHardtraxxer
- last seen Oct 2014
Ik heb even mijn tactiek aangepast op jouw topaankopen van de laatste dagenRawbin wrote:Ik zal jou eens een poepie laten ruikenKaasboer wrote:Morgen Excelsior aanpakken!Eerste 3punten scoren
-
HHardtraxxer
- last seen 2 days ago
Dat vraag ik mij eigenlijk ook af.. Hoe doe je dat???Project 141 wrote:Vitesse, waar haal je het geld vandaan?
-
HHardtraxxer
- last seen 2 days ago
Socializerz wrote:Henkiev112 wrote:Morgen openen tegen Ajax.
Dat wordt dus gewoon 3 punten voor RKC![]()
![]()
![]()
![]()
EDIT: ik zit heel erg te twijfelen of ik Bale wil kopen van totingham hotspur
Nee man je moet Bale niet kopen is veels te duur....
Ik ga morgen lekker Heracles afslachten,,,,, met het team van De Graafschap moet dat goedkomen(hoop ik)
Let the game beginChris Two wrote:Openen tegen Nac, ondertussen trainingsvelden upgraden en + 3's behalen met mijn jonkies..
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
die gratis seizoenskaarten werken niet

Gewoon spelers verkopenProject 141 wrote:Oh wacht,hardstyle007 wrote:Dat vraag ik mij eigenlijk ook af.. Hoe doe je dat???Project 141 wrote:Vitesse, waar haal je het geld vandaan?
Geld ontvangen
€ 29.925.000
Geld geïnvesteerd
€ 29.345.895
Dus valt allemaal wel mee
-
UHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Blijf maar hopenhardstyle007 wrote: Ik ga morgen lekker Heracles afslachten,,,,, met het team van De Graafschap moet dat goedkomen(hoop ik)