Er staan er bij mij ook 3 in de top... Je hebt wel lekkere reeks.
Maar denk dat we gelijk spelen
Maar denk dat we gelijk spelen
Andere keeper was geblesseerdProject 141 wrote:0-3 tegen de GraafschapGister ook nog eens Song gekocht
Zo NAC - Ajax is wel een slagveld geweest zegOh hahaha NAC speelde na 8 minuten al zonder keeper
Kijk bij uitslagen, 8ste minuut rode kaart voor keeper, en dan gaat Luijcks eruit maar komt er niemand in
Dus ook nog eens 2 spelers eruit bij die rode kaart
edit: Ik twijfel wel, vanavond Holman opstellen, die scoort als een malle, of Beerens, die is 10 hoger.. moeilijk moeilijk
Chris Two wrote:Vanavond op volle kracht tegen Heerenveen..
patrickjeb wrote:Chris Two wrote:Vanavond op volle kracht tegen Heerenveen..![]()
Al 4 wedstrijden op rij (In de competitie) gelijk met 0-0 gespeeld, niet leuk meer
Vanavond dus de nummer 1, Utrecht, hopen voor het beste
Er zal toch wele en winnaar uit PSV Utrecht komen?Project 141 wrote:2-1 tegen ADO, weer dichterbij UtrechtVanavond weer vlammen tegen Excelsior en hopen dat PSV en Utrecht punten verspelen
patrickjeb wrote:Gelukkig gewonnen van Utrecht, was nodig, anders ging ik te ver uitlopen
Vanavond NEC, deze mag niet verloren worden, verder moeten allemaal clubs die boven me staan tegen elkaar dus als ik de wedstrijd met NEC win, moet ik eigenlijk wel minstens 1 plekje stijgen
Volgend seizoen doe ik Weer meepatrickjeb wrote:Je staat 17e volgens mij
Daar moet ik dan helaas vanavond een einde aan maken vriendDistinctive wrote:met vitesse gaat het op dit moment voortreffelijk, 4 x op rij gewonnen
wat jammer nouKaasboer wrote:Daar moet ik dan helaas vanavond een einde aan maken vriendDistinctive wrote:met vitesse gaat het op dit moment voortreffelijk, 4 x op rij gewonnen