Danke dankeProject 141 wrote:Zenda, respect voor jou
Vanavond PSV, ben benieuwd
Danke dankeProject 141 wrote:Zenda, respect voor jou
Zal mn best doen, misschien scoor je wel mijn eerste tegendoelpuntProject 141 wrote:Alleen jammer dat het nog 6 wedstrijden duurt voordat ik je tegenkom, wou je graag als eerste verslaanDus zorg maar dat je ongeslagen blijft tot dan
Ja en winnen met penalty'spatrickjeb wrote:Weer gelijk, 0-0 tegen groningen..
Tactiek ietsjes aangepast, spelers van de training gehaald en erin gezet, vanavond AZ, ben benieuwd..
Ooh, had ik helemaal niet gezien, dacht dat het een competitiewedstrijd wasKaasboer wrote:Ja en winnen met penalty'sbeetje jammer!
Neen, beker!patrickjeb wrote:Ooh, had ik helemaal niet gezien, dacht dat het een competitiewedstrijd wasKaasboer wrote:Ja en winnen met penalty'sbeetje jammer!
Dat zag ik nu hahaKaasboer wrote:Neen, beker!
Nee, dat ga je nietHenkiev112 wrote:1-3 verloren van Twente. Ook niet verwacht dat ik zou winnen dus zo een verrassing is het niet.
Vanaaf tegen Utrecht ben benieuwd of ik kans maak.
Nog ff en dan ga ik je inhalenZenda wrote:En een tegendoelpunt (twee zelfs) en verloren
Volgens mij een trainingskampje
Het gaat me meer om de hoeveelheid, dacht dat het een nette winst werd voor 1 van de 2, maar dit gaat nergens overProject 141 wrote:4-1 verliezen van mij hoef je je niet te schamen voor
Socializerz wrote:klopt dit was gewoon een pure afslachting
Kom maar op... ben benieuwd of je kan winnenSocializerz wrote:AM BAAACCKKK![]()
Next:FC JOETREKT
word een leuke aangezien fabrégas' gemiddelde al bijna 100 is