Wat zei je?Distinctive wrote:vanaf nu dan maar geen punten verliezen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Sorry maat, moet ook even al mijn kampjes opmaken
godver
moet je effe bij mij doen! 
Ruim 4 jaar niet meer gespeeld, toch netjes ruim boven doelstelling, ik ben tevreden over dit seizoen 
Ik doe de laatste wedstrijd geen trainingskamp, ff kijken wie wintNorther66 wrote:Ruim 4 jaar niet meer gespeeld, toch netjes ruim boven doelstelling, ik ben tevreden over dit seizoen
mot nog uitkijken dat ik geen 6de wordt 
Eerste nederlaag
Hij was wel ingecalculeerd, omdat ik wist dat Jeffrey nog 2 trainingskampen over had, maar toch zuur zo net voor het einde.
Hij was wel ingecalculeerd, omdat ik wist dat Jeffrey nog 2 trainingskampen over had, maar toch zuur zo net voor het einde.
Ik heb er geen meer over, dus ik ook niet.. Ben benieuwdTondH wrote:Ik doe de laatste wedstrijd geen trainingskamp, ff kijken wie wintNorther66 wrote:Ruim 4 jaar niet meer gespeeld, toch netjes ruim boven doelstelling, ik ben tevreden over dit seizoen
Nja in de beker had je ook al verlorenChroman wrote:Eerste nederlaag![]()
Ja na penalties. Ik moet die challenge nog halen van 'een heel seizoen ongeslagen'.TondH wrote:Nja in de beker had je ook al verlorenChroman wrote:Eerste nederlaag![]()
-
J
nou het is bij mij wel zeker dat ik niet hoger kom dan 13e
Project 141 wrote:Lesje weer geleerd: geen spelers kopen zonder te kijken of ze nog een schorsing hebben staan en je er dus niks aan hebt (Vidal)
-
J
14e dus 
Toch nog 3de geworden
welke competitie gaan we nu doen?
Wie wil er nog mee doen? Ga geen competitie aanmaken voor 5 mensen
-
J
ik doe mee, ik heb mn team al gekozen
Whut, wist niet dat ie weer opnieuw begon :o even kijken hoe we dat gaan doen 
Ik wil wel meedoen. Wie/wat/waar?
Naam: Patrickjeb
Naam: Patrickjeb
blijkbaar moeten we nog een keer premier league doen of allemaal uit de competitie gaan en een nieuwe aanmaken, wat zeggen jullie?