Zo, uit tegen Man United gewonnen. Gaat lekker zo.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ben bezig met een comeback, nadat ik de eerste 5 wedstrijden verkloot heb.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Wie is Tottenham? Zet trainingskamp tegen mij en ik niet en ik win 5-3 
Wtf is dit, ik ging lekker en nu verlies ik opeens 3x op rij 
Jeu.Lenny wrote:Wie is Tottenham? Zet trainingskamp tegen mij en ik niet en ik win 5-3
Ik snap sowieso niks van de logica.. Ik verlies ook van een ai thuis met een 4 keer zo slecht team.
Wat is dit dan? 0-4 thuis verloren van queens park rangers.. Trainingskamp ingezet?
haha jup, kon je natuurlijk niet veel verder laten uitlopen.Leonidas wrote:Wat is dit dan? 0-4 thuis verloren van queens park rangers.. Trainingskamp ingezet?
Ah vandaar. Niet doorgehad dat je een trainingskamp had gedaan.
Ik heb er al weer een paar gewonnen, ook de topscorer komt van mij. Volgens mij heb ik m'n tactiek gevonden 
Nu 3 wedstrijden tegen Liverpool, Everton en Man Utd en daarna iets van 6 wedstrijden tegen de PC dus dan moet het goed komen
Nu 3 wedstrijden tegen Liverpool, Everton en Man Utd en daarna iets van 6 wedstrijden tegen de PC dus dan moet het goed komen
Ik heb ook een aantal keer flink zitten slapen. Had tegen Leonidas m'n opstelling van 4-3-3 naar 4-2-3-1 veranderd, maar ondertussen vergeten tactiek te veranderen. Daarna wel veranderd en gewonnen. Vervolgens weer omgeschakeld naar 4-3-3 en weer tactiek vergeten.
Tja, 4-3-3 schieten van afstand en verdedigend spelen werkt niet zo goed

Tja, 4-3-3 schieten van afstand en verdedigend spelen werkt niet zo goed
Dat was ook de bedoelingLeonidas wrote:Ah vandaar. Niet doorgehad dat je een trainingskamp had gedaan.
Net OSM geinstaleerd. Eerst maar 's een seizoen met collega's proberen en kijken of ik dit wat vind. Ben d'r meestal niet zo positief over, maar mijn collega's gaan me wellicht overhalen 
Ik denk er ook maar over na om ontslag te nemen. Ik verlies van alles en iedereen zelfs als ik betere spelers heb 
Betere spelers maken maar weinig uit. Het gaat om je tactiek. Als het niet goed gaat, pas je hen aan.
En dit is al de 2e keer dat ik vergeet me spelers te trainen
En dit is al de 2e keer dat ik vergeet me spelers te trainen
Vroeger totaal niet opgelet, maar nu wel. Met deze tactiek win ik ook vaak met meer dan 3 doelpunten meer dan de tegenstander, tenzij de tegenstander een bepaalde tactiek heeft waar mijn tactiek geen zin tegen heeftLeonidas wrote:Betere spelers maken maar weinig uit. Het gaat om je tactiek. Als het niet goed gaat, pas je hen aan
Vandaag tegen Man Utd/Sander en met 7 schoten, 4 doelpunten kunnen maken
Ik heb al 5 keer mn tactiek veranderd 
Alleen je tactiek veranderen is niet genoeg, je moet ook je opstelling aanpassen aan je tactiek 
Ik ga verder maar niet vertellen hoe of wat, want ik wil nog winnen
Doe ik ook welpatrickjeb wrote:Alleen je tactiek veranderen is niet genoeg, je moet ook je opstelling aanpassen aan je tactiek
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Wie is Everton? Ik had TK gebost, en 2-0 verloren. 
Jefskii volgens mij.Lenny wrote:Wie is Everton? Ik had TK gebost, en 2-0 verloren.
Nee dat is WizeLeonidas wrote:Jefskii volgens mij.Lenny wrote:Wie is Everton? Ik had TK gebost, en 2-0 verloren.
Jefskii is uit de competitie.
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Man u genakt. Sta nu 4de. Hopelijk kan ik dat vasthouden.
Nou, iemand interesse in Neymar? Met een beetje goed bod mag je hem zo van me hebben. Is 98 inmiddels. Ook staan er nog 2 andere aanvallers van me te koop, 1 van 26 en beide staan ze voor minder dan de waarde op de transferlijst