Kutskiiii wint van me 
Active topics in Off-Topic
Moderators
0-3 gewonnen van Mainz
Vanavond koekje aftuigen 
-
J
1-3 winst op Stuttgart
Vanavond de match van de competitie FC Bayern Munchen - Borussia Dortmund
Alleen jammer dat ie een TK gebruikt, en aangezien ik uit moet heeft het voor mij niet echt zin, daar gaan me 3 punten
Alleen jammer dat ie een TK gebruikt, en aangezien ik uit moet heeft het voor mij niet echt zin, daar gaan me 3 punten
Verloren
Had net wel ineens 30 miljoen op m'n rekening 3 spelers verkocht, dus lekker verder bouwen aan m'n team. Heb helaas Mertens als tussenoplossing gekocht nu samen met Narsingh PSV aanval :')
Had net wel ineens 30 miljoen op m'n rekening 3 spelers verkocht, dus lekker verder bouwen aan m'n team. Heb helaas Mertens als tussenoplossing gekocht nu samen met Narsingh PSV aanval :')
Ook weer gewonnen 

Zegt echt helemaal niks. Gewoon een goede tactiek kiezenJEFSKIII wrote:1-3 winst op Stuttgart
Jaaaa, ik heb een doelpunt!JEFSKIII wrote:1-3 winst op Stuttgart
Jordifcg ook ff kontje gegeven
, nog steeds bovenaan met opperhoofd haha
Opperhoofd doet z'n naam wel eer aan vooralsnogGlenn wrote:Jordifcg ook ff kontje gegeven, nog steeds bovenaan met opperhoofd haha
Tja wat zou jij doenJEFSKIII wrote:1-3 winst op Stuttgart
Edit: Toch maar wel tk gedaan? Haha
5-0 van koekje gewonnen 
Nog steeds zonder tegendoelpunten, als enigste samen met Wolfsburg
Vandaag tegen Gruether Fürt en dan begint de ellende, Bayern München, Schalke en Dortmund achter elkaar
Nog steeds zonder tegendoelpunten, als enigste samen met Wolfsburg
Vandaag tegen Gruether Fürt en dan begint de ellende, Bayern München, Schalke en Dortmund achter elkaar
0-3 gewonnen. Gaat allemaal lekker zo.
2-1 gewonnen ik doe nog mee. Vandaag tegen Wolfsburg altijd lastig.
Is de krant nog steeds niet gedrukt en het bestuur nog steeds niet wakker?
Van Greuther Furth gewonnen ruim
Maar nu tegen Bayern Munchen.
Jij kan echt niet voetbal managen hè Pietertje?patrickjeb wrote:Aaah, 2-0 verloren
Vroeger wel, won altijd aardig wat en haalde vaak m'n doelstelling. Nu zit het voor geen ene meter mee
Elke mogelijke tactiek al gehad, zitten spelen met de pressie/offensiefding/balcirculatie, maar ze willen maar niet winnen en zo'n slecht team heb ik zeker niet. Zou met dit team goed 1e kunnen worden, als OSM een beetje meewerkt. Nu is 1e natuurlijk zo goed als onmogelijk
Moet 4e worden, hopelijk lukt dat, anders kap ik ermee over een aantal dagen
De koploper maar even op 0-0 gehouden 
Eerste 9 zitten nog dicht bij elkaar trouwens!
EDIT: Verzoekje trouwens, zou iemand voor mij een goede verdediger willen scouten?
Eerste 9 zitten nog dicht bij elkaar trouwens!
EDIT: Verzoekje trouwens, zou iemand voor mij een goede verdediger willen scouten?
-
J
Edit; een terechte 0-0 vind ik, ondanks ik in de 17e minuut al een rode kaart kreeg (Marcelo) nog knap gedaanPommer wrote:Opperhoofd doet z'n naam wel eer aan vooralsnogGlenn wrote:Jordifcg ook ff kontje gegeven, nog steeds bovenaan met opperhoofd haha
![]()
Tja wat zou jij doenJEFSKIII wrote:1-3 winst op Stuttgart
Edit: Toch maar wel tk gedaan? Haha
Zo, dus morgenochtend dus het tweede duel tegen een directe concurrent, Werder Bremen. Wordt spannend.
Was dat trainingskamp nou nodigBroken Balance wrote:Van Greuther Furth gewonnen ruimMaar nu tegen Bayern Munchen.
JaPommer wrote:Was dat trainingskamp nou nodigBroken Balance wrote:Van Greuther Furth gewonnen ruimMaar nu tegen Bayern Munchen.
Ik wil wel mn doel halen en dat is 3e
En dat sta ik nu. Maar je hebt mazzel, Farfán is geblesseerd
-
J
Ik heb liever dat jullie gelijk spelen