Rondewinnaar 
congratz!Almighty wrote:Rondewinnaar
ik heb al mijn rondes voor de komende 3 weken ingevuld. ik kan dus weer vooruit
congratz!Almighty wrote:Rondewinnaar
Vet dat ze dat ook aangeven, in dit geval bij jou natuurlijk wel heel logisch.Almighty wrote:Rondewinnaar
Ik dacht dat je meer een billenmens wasOlijfboompje wrote:Fabregas kan toch echt lekker schieten hoorSteffnov wrote:Fabregas valt qua schoten wel mee hoor, Van Persie is inderdaad daar een ster in. En als je Song de beste verdediger gaat vinden...:p in 10 was Vidic echt tergend kut om tegen te spelen.
Maar goed on topic weer. 4e na het eerste weekend, niet slecht. Jammer dat NEC aan het eind nog gelijk maakte tegen Heerenveen, dan had ik nog net wat meer puntjes :p eerste 2 weekenden tellen echter niet mee?
Ja, ik vind Song een fijne verdediger, omdat hij een lekker loopje heeft
Sta nu gedeeld 20eDe officiële puntentelling begint op 15-8-2011, tot die tijd kun je 'oefenen', de punten tellen niet mee voor de uiteindelijk eindstand (geldt niet voor de poules van EK en WK kwalificatie, meer info).
Zie het niet gebeuren, zou het wel heerlijk vindenProject 141 wrote:Ah Biscuit psv-hater, PSV verliest van RKC volgens jou
zie het nog gebeuren ook..
ja maar ja eredivisie is niks voor mij. voetbal in het algemeen niet. maar geef mij Bundesliga maar dat vind ik fijner.Steffnov wrote:2e nu dankzij Heracles
+1 trouwens voor Biscuit:
13-8-2011 18:45 FC Twente AZ 1 - 2 2 - 0 0
Eerste doelpunt: Janssen Gudmundsson
13-8-2011 19:45 PSV RKC Waalwijk 1 - 2 1 - 0 2
13-8-2011 19:45 Vitesse VVV-Venlo 2 - 2 4 - 0 0
13-8-2011 20:45 Feyenoord Roda JC 2 - 3 3 - 0 0
14-8-2011 12:30 Heracles Almelo NAC Breda 0 - 2 2 - 1 0
In z'n totaliteit nu 2 punten te pakken xD
Moet je maar niet inzetten op verlies van Twente, dan krijg je dat soort dingenbiscuit wrote:ja maar ja eredivisie is niks voor mij. voetbal in het algemeen niet. maar geef mij Bundesliga maar dat vind ik fijner.
Ik betwijfel het, het gaat om punten per ronde, niet wie na de ronde bovenaan staatAlmighty wrote:Wederom rondewinnaar?
Ach ja, ik sta nu iig gedeeld eerstepatrickjeb wrote:Skedoedel of Gangsterdwerg word rondewinnaar
3e Steffnov, 4e Lyst en ik 5e (als het allemaal zo blijft)
Almighty wrote:Kuuud, verstoten van de troon
De 1e zoveel weken tellen toch nietSquirrie wrote:Hmm, ga denk ik ook maar meedoenDie punten achterstand haal ik dan wel weer in, peace of cake
Ik heb geeeeeen idee hoe het gaat, 1e keer dat ik met zoiets meedoepatrickjeb wrote:De 1e zoveel weken tellen toch nietSquirrie wrote:Hmm, ga denk ik ook maar meedoenDie punten achterstand haal ik dan wel weer in, peace of cake
Project 141 wrote:Ah Biscuit psv-hater, PSV verliest van RKC volgens jou
zie het nog gebeuren ook..
Vandaag is de eerste wedstrijd die telt volgens mijpatrickjeb wrote:De 1e zoveel weken tellen toch nietSquirrie wrote:Hmm, ga denk ik ook maar meedoenDie punten achterstand haal ik dan wel weer in, peace of cake
You're right!Lyst wrote:Vandaag is de eerste wedstrijd die telt volgens mijpatrickjeb wrote:De 1e zoveel weken tellen toch nietSquirrie wrote:Hmm, ga denk ik ook maar meedoenDie punten achterstand haal ik dan wel weer in, peace of cake
Idd, sukkels.tommetjeuh wrote:Wat zijn er al veel die niets hebben ingevuld