Netjes!Steffnov wrote:Zo goed als ronde-winnaar, nu hopen dat ik de laatste fout heb in het voordeel van Twente
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zelfs Ola john goedpatrickjeb wrote:Steff doet het goed
Project 141 wrote:In elke wedstrijd punten so far, maar maar vaak 2En Festuca loopt weer uit
-
A
Vergeten te voorspellen, scheisse 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
2-6 in willen vullen?Almighty wrote:Vergeten te voorspellen, scheisse
-
A
2-2, haha 
patrickjeb wrote:Ik kom weer dichter bij almightyraven
Zie net dat ik laatst rondewinnaar was 
-
A
Ik schei ermee uit 
En de 1e 10 weken stond Steffnov 1e 
Of tenminste een hele tijd in het begin
Klopt. En kijk wat voor drama het nu ispatrickjeb wrote:En de 1e 10 weken stond Steffnov 1e
Ik ook een week of 4-5Project 141 wrote:Niet, heb 1x eerder ongeveer 2 weken bovenaan gestaan
nah laatste van de 'actieve' groep xD
mja steffnovje jouw grijp k nog wel

mja steffnovje jouw grijp k nog wel
Ik heb nog altijd het beste gemiddelde. 7 rondes meegedaan, 2x rondewinnaar. Is gewoon meer dan 1 op 2 jonguh! Moet je nagaan als ik het hele seizoen mee had gedaan...
moet je nagaan als ie misschien op school had blijven zitten:PProject 141 wrote:Dafuq?Chukkels wrote:Ik heb nog altijd het beste gemiddelde. 7 rondes meegedaan, 2x rondewinnaar. Is gewoon meer dan 1 op 2 jonguh! Moet je nagaan als ik het hele seizoen mee had gedaan...
dan had ie het misschien goed gehad met ze berekening hahaha
Ik probeer ff snel een reden te verzinnen om deze extreme faal te kunnen relativeren, maar zelfs dat lukt me niet 
Chukkels wrote:Ik probeer ff snel een reden te verzinnen om deze extreme faal te kunnen relativeren, maar zelfs dat lukt me niet
Chukkels wrote:Ik probeer ff snel een reden te verzinnen om deze extreme faal te kunnen relativeren, maar zelfs dat lukt me niet