GVD! Waarom kopt die Vincken nou weer op de lat 4 minuten voor tijd.
Dan was het 1-2, en scoorde hij de eerste goal van Excelsior. Oftewel puntennnnn! Maar het mocht niet baten. 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zooo goed begin is het halve werk
Meteen uitslag en eerste doelpuntenmaker goed 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
hier ook 1-2... jammer dat het niet zo waskatamaran wrote:GVD! Waarom kopt die Vincken nou weer op de lat 4 minuten voor tijd.Dan was het 1-2, en scoorde hij de eerste goal van Excelsior. Oftewel puntennnnn! Maar het mocht niet baten.
Nou, lekker begin...ach ja, komt allemaal wel weer goed 
-
E
ik heb maar even bundesliga, jupiler en eredevisie ingevuld
gaat hendig zo!
gaat hendig zo!
Doe ook mee
Jammergenoeg pas nu opgemerkt, op hyves had ik 2-0 voor feyenoord voorspelt, had ik gelijk 1e gestaan
Jammergenoeg pas nu opgemerkt, op hyves had ik 2-0 voor feyenoord voorspelt, had ik gelijk 1e gestaan
Niet waar! Dan moest je ook goed hebben dat Fernandez de eerste goal had gemaakt.patrickjeb wrote:Doe ook mee
-
T
Ik had ook 0-2 voorspeld alleen de doelpuntenmaker verkeerd 
Excelsior had ik niet al te best ingeschat, maar gister was het zeker een drama. Daar kon Feyenoord ook geen punten tegen verspelen...
Ach ja, vandaag maar hopen op Roda, Heerenveen en VVV, en op het collectief falen van RKC en Heracles.
Ach ja, vandaag maar hopen op Roda, Heerenveen en VVV, en op het collectief falen van RKC en Heracles.
De eerste 2 weken tellen toch niet mee ofzo? Dat las ik ergens.patrickjeb wrote:Doe ook mee
-
T
Als me tante een piemel had was het me oomProject 141 wrote:Als die 2de goal niet was gevallen had ik hem helemaal goed gehadAch ja vandaag hopelijk beter
Vanavond pakt Roda JC de winst, pakt Heracles de winst, pakt Utrecht de winst en spelen Heerenveen en NEC gelijk. 
Nee joh.katamaran wrote:en spelen Heerenveen en NEC gelijk.
Gek he, wanneer alle namen met rob erin de 1e wedstrijd niet ingevuld haddenProject 141 wrote:Alle namen die met 'rob' beginnen doen het vooralsnog slecht
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Wel ingevuld, maar ik ging ervan uit dat Feyenoord geen geluk zou hebben en Excelsior wel iets beter zou zijnmrazura wrote:Gek he, wanneer alle namen met rob erin de 1e wedstrijd niet ingevuld haddenProject 141 wrote:Alle namen die met 'rob' beginnen doen het vooralsnog slecht
Jup, een 0-0 gelijkspel. (hoop ik)TiMOTHYb wrote:Nee joh.katamaran wrote:en spelen Heerenveen en NEC gelijk.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik ook!Gangsterdwerg wrote:i'm in bitches
Daar is Heerenveen's aanval te goed en hun verdediging te slecht voor. Word 2-1 voor H'veenkatamaran wrote:Jup, een 0-0 gelijkspel. (hoop ik)TiMOTHYb wrote:Nee joh.katamaran wrote:en spelen Heerenveen en NEC gelijk.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Damn had 2-2 bij roda-groningen... is alsnog 2-1 geworden voor roda
terwijl het 0-1 stond en ze hadden rood