5e 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
fack.
haha ik ga nog steeds gelijk met Lyst
qua ronde
hardlopers zijn doodlopers toch? 
Alleen als Utrecht - Heracles 3-1 word, ben ik rondewinnaar (samen met Festuca), wint Utrecht is Festuca rondewinnaar, wint Heracles is Lyst rondewinnaar. Maar ik blijf eerste 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Slecht rondje voor mij
Ziet er niet zo goed uit bij utrecht 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Laat het maar lekker 1-2 blijvenpatrickjeb wrote:Ziet er niet zo goed uit bij utrecht
nee 2-2 is mooi zoHoofdcoach wrote:Laat het maar lekker 1-2 blijvenpatrickjeb wrote:Ziet er niet zo goed uit bij utrechtpak ik nog wat punten
Laat maar 3-2 worden, tenminste nog 7 punten dan 
Idd, maar niet veel kans meerSteffnov wrote:Laat maar 3-2 worden, tenminste nog 7 punten dan
Haha en weer even veel punten Lyst 
Ronde overwinning
Ronde overwinning
Last edited by Festuca on 18 Sep 2011 20:02, edited 2 times in total.
Nah, toch nog 7 punten voor de laatste pot. Schade daardoor is gelukkig niet echt groot deze ronde. Alleen ben ik de grip op Steffnov kwijt en is Lyst mij net voorbij. Wordt tijd dat ik ook maar even een ronde overwinning behaal. 
Zo van plaats 7 naar de 2e plek dit weekend. Niet slecht voor iemand die pas sinds een jaar voetbal volgt 
katamaran wrote:Nah, toch nog 7 punten voor de laatste pot. Schade daardoor is gelukkig niet echt groot deze ronde. Alleen ben ik de grip op Steffnov kwijt en is Lyst mij net voorbij. Wordt tijd dat ik ook maar even een ronde overwinning behaal.
Ik blijf mezelf wel verbazen. Ben bang dat de volgende ronde een lastige gaat worden though...
ik weet het van katamaran en fc ramirez niet zeker maar dacht het ooit gelezen te hebben..
maar bestaat de top 5 nu niet uit twente supporters?
Sowieso 3 uit de top 4, vind ik al een mooi percentage en een goede afspiegeling van de voetbalkennis tussen de verschillende supportersgroepen. 
Het spijt me zeer, maar mijn voorkeur gaat naar Heracles Almelo, de familieclub. Verder ben ik het liefst neutraal, maar in een onderlinge wedstrijd heb ik meestal wel een voorkeur.tommetjeuh wrote:ik weet het van katamaran en fc ramirez niet zeker maar dacht het ooit gelezen te hebben..
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd 4 mensen zijn een afspiegeling van alle supporters van de clubs in nederlandSteffnov wrote:Sowieso 3 uit de top 4, vind ik al een mooi percentage en een goede afspiegeling van de voetbalkennis tussen de verschillende supportersgroepen.
TuurlijkHoofdcoach wrote:Idd 4 mensen zijn een afspiegeling van alle supporters van de clubs in nederlandSteffnov wrote:Sowieso 3 uit de top 4, vind ik al een mooi percentage en een goede afspiegeling van de voetbalkennis tussen de verschillende supportersgroepen.
Nou, ik sta nog eerste. Maar kijk niet hoe 
1. 195
2. 194
3. 193
Goeie ronde, nu is het pas spannend.
2. 194
3. 193
Goeie ronde, nu is het pas spannend.
Weer een goeie voorspelling ertussen +16 voor 1 wedstrijd:D
Last edited by Festuca on 25 Sep 2011 13:07, edited 1 time in total.