Of het gaat zoals het gaat en zijn we het alsnogpatrickjeb wrote:Nu 4e, als het 3-0 word zijn ik en Steffnov winnaar van deze week en bij 2-0 is het skedoedel
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Gaat bij mij nog niet zo best 
patrickjeb wrote:Jeuj, rondewinnaar met Steffnov
Ook zeker al een leuke voorsprong opgebouwt zo, valt niet tegen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
agh 51 punten, niet slecht.
Ik doe het ook niet slecht voor mijn gevoel 
-
E
54 ptn. kan beter 
krijg je ervan als je twente - vvv 1-1 zetbiscuit wrote:54 ptn. kan beter
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
haha 1-1 dikke facepalmtommetjeuh wrote:krijg je ervan als je twente - vvv 1-1 zetbiscuit wrote:54 ptn. kan beter
11-1 was qua veldspel dichter in de buurt gekomen...Hoofdcoach wrote:haha 1-1 dikke facepalmtommetjeuh wrote:krijg je ervan als je twente - vvv 1-1 zetbiscuit wrote:54 ptn. kan beter
had eigenlijk ook gemoeten, twente heeft de laatste jaren altijd achterstand gehad op het doelsaldo dus dat zou wel een goeie voorsprong gegeven hebbenSteffnov wrote: 11-1 was qua veldspel dichter in de buurt gekomen...
Klopt zeker. Daarom ben ik ook blij met Adriaanse, die wil altijd voetballen zoals ze de laatste wedstrijden hebben gedaan, dus ook doorzetten na een voorsprong, met de 5-1 en 4-1 als resultaat.tommetjeuh wrote:had eigenlijk ook gemoeten, twente heeft de laatste jaren altijd achterstand gehad op het doelsaldo dus dat zou wel een goeie voorsprong gegeven hebbenSteffnov wrote: 11-1 was qua veldspel dichter in de buurt gekomen...
Praat voor jezelfThe Anim0l wrote:shitronde
Chukkels wrote:Praat voor jezelfThe Anim0l wrote:shitronde
-
A
38 punten 
Geen best weekend qua voorspellingen voor mij 
Wie verwacht dan ook dat Twente en PSV punten verspelen, en dat RKC bij ADO wint...Festuca wrote:Geen best weekend qua voorspellingen voor mij
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
kats vergeten in te vullen, dikke schait ook 
Dat laatste had ik verwachtSteffnov wrote:Wie verwacht dan ook dat Twente en PSV punten verspelen, en dat RKC bij ADO wint...Festuca wrote:Geen best weekend qua voorspellingen voor mij
-
A
Keer 2, RKC is sterk laatste tijdChukkels wrote:Dat laatste had ik verwachtSteffnov wrote:Wie verwacht dan ook dat Twente en PSV punten verspelen, en dat RKC bij ADO wint...Festuca wrote:Geen best weekend qua voorspellingen voor mij
gelukkig met laatste pot nog wat punte gepakt