Ik wil ook een nieuwe naam maar kan er geen bedenken 
gewoon houden, wesskeej is hardstikke goedwesskeej wrote:Ik wil ook een nieuwe naam maar kan er geen bedenken
gewoon houden, wesskeej is hardstikke goedwesskeej wrote:Ik wil ook een nieuwe naam maar kan er geen bedenken
KSwoosh wrote:gewoon houden, wesskeej is hardstikke goedwesskeej wrote:Ik wil ook een nieuwe naam maar kan er geen bedenken
SkedoedeldelefloepsoezSkedoedelefloeps wrote:Waarom naar DarkestSymphony... viel me nog niet eens op![]()
Snap het niet je naam nog langer en lastiger te maken, misschien moet ik nog wat random klinkers in mn naam deponeren?
Probeer dat maar te onthouden :')p-stylez wrote:SkedoedeldelefloepsoezSkedoedelefloeps wrote:Waarom naar DarkestSymphony... viel me nog niet eens op![]()
Snap het niet je naam nog langer en lastiger te maken, misschien moet ik nog wat random klinkers in mn naam deponeren?
p-stylez wrote:SkedoedeldelefloepsoeroetsepoleskiealospoediedeliedoehapseflapsSkedoedelefloeps wrote:Waarom naar DarkestSymphony... viel me nog niet eens op![]()
kerel.. mijn naam lastig? kijk die van jouSkedoedelefloeps wrote:Te lastig he, kan wel m'n oude RHR naam weer doen... maar vond dit ook wel goed zo.
Bedacht later pas dat ik die naam weer kon gebruiken, omdat niemand hem verzint.
kerel.. mijn naam lastig? kijk die van jouSkedoedelefloeps wrote:Te lastig he, kan wel m'n oude RHR naam weer doen... maar vond dit ook wel goed zo.
Bedacht later pas dat ik die naam weer kon gebruiken, omdat niemand hem verzint.
Mijnes is niet lastig, behalve als je analfabeet bent?!DarkestSymphony wrote:kerel.. mijn naam lastig? kijk die van jouSkedoedelefloeps wrote:Te lastig he, kan wel m'n oude RHR naam weer doen... maar vond dit ook wel goed zo.
Bedacht later pas dat ik die naam weer kon gebruiken, omdat niemand hem verzint.en wiens naam is nou lang?
nee,, totaal niet lastig,, *AHUM* en je naam is langer dan die vn mij.. ff geteld op precies te zijn is jou naam 16 letters langSkedoedelefloeps wrote:Mijnes is niet lastig, behalve als je analfabeet bent?!DarkestSymphony wrote:kerel.. mijn naam lastig? kijk die van jouSkedoedelefloeps wrote:Te lastig he, kan wel m'n oude RHR naam weer doen... maar vond dit ook wel goed zo.
Bedacht later pas dat ik die naam weer kon gebruiken, omdat niemand hem verzint.en wiens naam is nou lang?
DarkestSymphony wrote: nee,, totaal niet lastig,, *AHUM* en je naam is langer dan die vn mij.. ff geteld op precies te zijn is jou naam 16 letters langen mijn naam 15 letters lang

PM naar Jor-DNrgizer wrote:Ik blijf gewoon nrgizer ze
Waar kunde da late verandere?
Hehe stog geen optie zeDarkestSymphony wrote:PM naar Jor-DNrgizer wrote:Ik blijf gewoon nrgizer ze
Waar kunde da late verandere?

Almighty wrote: